KFC perkenal ayam goreng pedas Extra Spicy & Crispy baharu | DagangNews Skip to main content

KFC perkenal ayam goreng pedas Extra Spicy & Crispy baharu

Oleh ZULFADLI SHARIFUDIN

KUALA LUMPUR 3 Mei - KFC Malaysia kini membawakan hidangan ayam goreng pedas KFC Extra Spicy & Crispy baharu yang menyengat dan pasti mencabar deria rasa pelanggan. 

 

Menu tersebut menyertai ayam goreng ikonik Original Recipe dan Hot & Spicy secara eksklusif buat waktu terhad.

 

Rasanya yang lebih pedas dan lebih rangup dengan rasa dinamik, KFC Extra Spicy & Crispy meningkatkan kepedasan pada tahap yang lebih tinggi, dicipta untuk rakyat Malaysia yang gemar makan pedas. 

 

Pemangku Ketua KFC Malaysia, Chandrasagran Munusamy berkata, bagi menghasilkan sensasi rasa baharu ini, ketulan ayam segar diperap dalam resipi perapan berempah baharu, kemudian disaluti dengan campuran tepung berempah baharu, memberikannya lebih kerangupan di luar dan ‘juicy’ di dalam.

 

"Untuk menunaikan janji kami untuk sentiasa menghidangkan jamuan sedap hingga menjilat jari, kami sentiasa menginovasi produk kami untuk menambah kehangatan dalam hidup anda. 

 

"Extra Spicy & Crispy baharu ini dicipta untuk memenuhi rasa mengidam makanan pedas anda dan bakal membuka selera, rasa sekali pasti nak lagi," katanya dalam kenyataan hari ini.

 

Menu baharu itu turut dihidang bersama coleslaw segar, kentang putar berkrim, dan Teh Lemon Ais sejuk. 

 

 

kfc

 

 

kfc

 

 

Tambahan lagi sesuai untuk dikongsi bersama, Kombo 6-ketul bersama 1 kentang putar besar dan 2 Teh Lemon Ais, manakala Kombo 10-ketul pula dihidang bersama 2 kentang putar besar dan 1.5 liter botol minuman berkarbonat. 

 

Boleh didapati bermula hari ini untuk waktu terhad atau sementara stok masih ada di restoran KFC seluruh negara. Harga bermula RM17.99. 

 

 

kfc

 

 

Orang ramai boleh memesan menu baharu itu melalui aplikasi KFC Malaysia atau layari www.kfc.com.my. - DagangNews.com