C4 Centre mengesahkan jawatan Pushpan Murugiah sebagai CEO | DagangNews Skip to main content

C4 Centre mengesahkan jawatan Pushpan Murugiah sebagai CEO

oleh JOHARDY IBRAHIM

KUALA LUMPUR 29 Ogos - Pusat Memerangi Rasuah dan Kronisme (C4 Centre) mengesahkan secara rasmi pelantikan Pushpan Murugiah sebagai Ketua Pegawai Eksekutif Pusat C4 berkuat kuasa serta-merta.

 

Pada awal tahun 2023, Lembaga Pengarah C4 Centre mengumumkan peralihan kepimpinan dalam organisasi dengan pemergian bekas Pengarah Eksekutif Cynthia Gabriel dan Murugiah selepas itu dilantik sebagai CEO pertubuhan tersebut.


 

Pushpan Murugiah
                    PUSHPAN MURUGIAH

 


"Sebagai Ketua Pegawai Eksekutif yang baru dilantik, kami mempunyai keyakinan penuh terhadap keupayaan Murugiah untuk terus menegakkan standard kredibiliti dan profesionalisme tertinggi yang telah dilanggan dan diamalkan oleh C4 Centre sejak penubuhannya," kata C4 Centre dalam kenyataan di sini hari ini.

 

"Lembaga Pengarah, bersama-sama pasukan Pusat C4, kekal teguh dalam dedikasi kami untuk memerangi rasuah dan menggalakkan ketelusan dan akauntabiliti di Malaysia.

 

"Dengan Murugiah menerajui, kami berharap untuk meningkatkan usaha pencegahan rasuah, termasuk terus bekerjasama dengan semua institusi kerajaan dan organisasi masyarakat sivil yang berkaitan," kata C4 Centre. - DagangNews.com