CIMB bekerjasama dengan Samsung tawarkan sehingga 50% nilai tukar beli untuk peranti Galaxy sedia ada melalui Program Galaxy Forever | DagangNews Skip to main content

CIMB bekerjasama dengan Samsung tawarkan sehingga 50% nilai tukar beli untuk peranti Galaxy sedia ada melalui Program Galaxy Forever

Daniel Cheong, Ketua Perbankan Pengguna Malaysia, CIMB bersama KM Liew, Naib Presiden dan Ketua Pengalaman Mudah Alih, Samsung Malaysia Electronics pada majlis menandatangani perjanjian kerjasama.
Oleh Mohamad Iman

KUALA LUMPUR 12 Sept - CIMB Bank Berhad dan CIMB Islamic Bank Berhad bekerjasama dengan Samsung Malaysia Electronics dengan memudahkan pelanggan untuk memiliki peranti Samsung Galaxy terpilih dengan pelan pembiayaan bank yang menarik, tawaran tukar beli eksklusif dan promosi istimewa.

 

Sebagai sebahagian daripada kerjasama ini, CIMB dan Samsung memperkenalkan Program Galaxy Forever yang pertama dalam pasaran, membolehkan pemegang kad debit atau kredit CIMB untuk menukar ganti peranti Samsung Galaxy yang layak sehingga 50% daripada harga runcit disyorkan untuk naik taraf tahunan kepada peranti baharu.

 

Ini memudahkan proses menaik taraf kepada peranti Galaxy yang layak pada masa hadapan, membuat peralihan kepada peranti baharu lebih berpatutan dan mudah.

 

Ketua Pegawai Eksekutif, Pengguna Kumpulan dan Perbankan Digital Kumpulan CIMB, Effendy Shahul Hamid berkata, pihaknya teruja untuk bekerjasama dengan Samsung untuk membawa tawaran yang benar-benar inovatif ke pasaran – membolehkan pelanggan kami mengakses pilihan pembiayaan yang pelbagai dan fleksibel sejajar dengan kepentingan peribadi dan keperluan kewangan mereka.

 

“Kami berharap untuk membina perkongsian ini sambil kami mengembangkan tawaran perkhidmatan kami untuk memasukkan pengguna elektronik dan produk isi rumah,” tambahnya.

 

KM Liew, Naib Presiden dan Ketua Pengalaman Mudah Alih, Samsung Malaysia Electronics berkata, Samsung Galaxy Z Flip6 dan Z Fold6 direka untuk memenuhi keperluan unik setiap pengguna.

 

"Kini dipertingkatkan dengan kuasa Galaxy AI, Samsung mentakrifkan semula pengalaman dan membuka kunci kemungkinan baharu. Galaxy AI bertujuan mendemokrasikan inovasi AI mudah alih, memperkasakan pengguna untuk mengubah cara mereka berkomunikasi, mencipta dan meneroka dengan selamat dan yakin.”

 

“Program Galaxy Forever membawa visi ini lebih jauh dengan menjadikan teknologi AI lebih mudah diakses rakyat Malaysia. Dengan menyepadukan produk kami dengan rumusan kewangan CIMB, kami yakin boleh membawa penambahbaikan bermakna yang meningkatkan pengalaman pelanggan,” tambahnya.

 

Sementara itu, CIMB juga memperluaskan rangkaian pilihan pembiayaannya kepada pelanggan yang mahu memiliki peranti Samsung Galaxy yang terpilih.

 

Pilihan ini termasuk kad kredit CIMB 0% pelan Easy Pay dan pembiayaan peribadi untuk peranti. Tawaran ini menyediakan pelanggan dengan peningkatan fleksibiliti dan kemudahan dalam menguruskan pembelian mereka.

 

Pelanggan yang ingin melanggan Program Galaxy Forever kini boleh memohon untuk kad debit atau kad kredit CIMB, boleh didapati dalam talian di www.cimb.com.my/apply - DagangNews.com