Guru bawa pulang hadiah RM20,000 selepas menang kempen pelaburan MIDF | DagangNews Skip to main content

Guru bawa pulang hadiah RM20,000 selepas menang kempen pelaburan MIDF

Norazlin Razak membawa pulang hadiah RM20,000 menerusi kempen MIDF Invest’s Open, Trade & Win 2023
Oleh ZULFADLI SHARIFUDIN

KUALA LUMPUR 19 Jan - Seorang guru berjaya membawa pulang hadiah sejumlah RM20,000 melalui penyertaan dalam kempen 'MIDF Invest’s Open, Trade & Win 2023', baru-baru ini.

 

Malaysian Industrial Development Finance Bhd (MIDF) berkata, kempen tersebut diadakan sejak 21 Ogos hingga 12 November 2023 yang menawarkan orang ramai peluang melabur dalam saham dan dana dagangan bursa (ETF) di Saham New York Exchange (NYSE) dan Nasdaq.

 

Katanya, kempen itu menawarkan pelanggan peluang memenangi hadiah pulangan tunai mingguan dan bulanan serta hadiah utama RM20,000. 

 

"Untuk menyertai kempen, pelanggan terpaksa membuka dan berdagang menggunakan akaun MIDF Invest mereka dan menyertai program 'MIDF Invest Refer & Rewards' serta seminar pelaburan," katanya dalam kenyataan media di sini.

 

Pemenang kempen itu, Norazlin Razak, 40, yang berasal dari Kuala Lumpur berkata, dia pertama kali mendengar tentang MIDF Invest semasa webinar kewangan yang disertai semasa penutupan. 

 

Katanya, tertarik dengan apa yang didengar, dia mendalami tawaran MIDF Invest di YouTube, menemui maklumat berharga yang menarik minatnya.


 
Setelah menggunakan aplikasi MIDF Invest selama hampir dua tahun, Norazlin memuji platform untuk kesederhanaan dan sifat mesra pengguna. 

 

 

MIDF

 

 

MIDF Invest ialah platform pelaburan dalam talian yang membolehkan rakyat Malaysia melabur dalam saham dan ETF di NYSE dan Nasdaq serendah AS$$1.99 setiap dagangan. 

 

Ia adalah platform patuh syariah dan saham konvensional dan ETF disokong bank pelaburan terkemuka, berbilang pengawal selia dan ulama syariah. Ia kini menawarkan pilihan terluas lebih daripada 10,000 saham dan ETF.

 

Melalui penawaran produk kompetitifnya, MIDF Invest meningkatkan lagi kebolehcapaian kepada peluang pelaburan global untuk semua rakyat Malaysia, memupuk lebih inklusif dan landskap kewangan yang pelbagai. - DagangNews.com