Majlis Rumah Terbuka Aidilfitri Datasonic berlangsung meriah di Putrajaya | DagangNews Skip to main content

Majlis Rumah Terbuka Aidilfitri Datasonic berlangsung meriah di Putrajaya

Para tetamu dan warga kerja Datasonic beramai-ramai merakam gambar kenangan pada majlis Aidilfitri Datasoinic di Putrajaya pada 11 Mei 2023. - Gambar Yusri Yusoff/Datasonic

PUTRAJAYA 12 Mei - Majlis Rumah Terbuka Aidilfitri Datasonic Group Berhad, syarikat teknologi tersenarai awam berlangsung meriah dengan kehadiran tetamu terdiri daripada rakan-rakan niaga dan warga kerja kumpulan di Putrajaya pada Khamis.

 

Pengerusi Eksekutif Kumpulan, Datuk Hanifah Noordin selaku tuan rumah menyambut dan mengalu-alukan kehadiran tetamu jemputan.

 

Yang turut hadir ialah Timbalan Pengerusi Datasonic, Dato’ Wan Mohd Safiain Wan Hasan dan Ketua Projek Khas Kumpulan, Datuk Syahril Abdullah serta Naib Presiden Eksekutif (Perancangan Strategik), Safia Zuleira Abu Hanifah. - DagangNews.com


 

parafrasa
Datuk Hanifah Noordin berbual dengan tetamu yang hadir pada majlis rumah terbuka Aidilfitri Datasonic di Putrajaya pada 11 Mei 2023.

 

parafrasa

 

parafrasa

 

parafrasa

 

parafrasa

 

parafrasa

 

parafrasa

 

parafrasa

 

parafrasa

 

parafrasa
Timbalan Pengerusi Datasonic, Dato’ Wan Mohd Safiain Wan Hasan dan Ketua Projek Khas Kumpulan Datuk Syahril Abdullah segak berpakaian Melayu pada majlis Aidiftiri Datasonic pada 11 Mei 2023.

 

parafrasa

 

parafrasa