MITEC diiktiraf sebagai Pusat Konvensyen Terbaik Malaysia 2022 oleh World MICE Awards | DagangNews Skip to main content

MITEC diiktiraf sebagai Pusat Konvensyen Terbaik Malaysia 2022 oleh World MICE Awards

Oleh ZULFADLI SHARIFUDIN

KUALA LUMPUR 25 Okt - Pusat Pameran dan Dagangan Antarabangsa Malaysia (MITEC) dinobatkan sebagai Pusat Konvensyen Terbaik Malaysia 2022 oleh World MICE Awards pada majlis gala anugerahnya baru-baru ini, yang diadakan di The Ritz-Carlton, Amman, Jordan.

 

Program anugerah tahunan itu bertujuan untuk memupuk pertumbuhan, inovasi dan amalan terbaik pada skala global. 

 

Pencalonan tahun ini dinilai oleh orang awam antarabangsa dan tempatan melalui sistem pengundian dalam talian di laman web World MICE Awards.

 

Ketua Pegawai Eksekutif MITEC, Mala Dorasamy berkata, untuk diiktiraf sebagai Pusat Konvensyen Terbaik Malaysia adalah satu penghormatan. 

 

"Anugerah ini mengesahkan reputasi MITEC sebagai venue terkemuka Malaysia untuk acara tempatan dan antarabangsa. Inspirasi kami di MITEC adalah untuk menjadi #justdifferent dan kekal sebagai peneraju industri acara Perniagaan dan Gaya Hidup Asia Tenggara. 

 

"Bagi kami, perjalanan dari awal hingga akhir adalah penting. Pencapaian ini adalah bukti daya tahan kami, kekal tangkas dan mengekalkan denyutan masa nyata dalam mengubah pilihan pelanggan, berinovasi pantas untuk mereka bentuk semula perjalanan yang penting dalam industri MICE, dan yang paling penting meneruskan usaha kami untuk menyentuh kehidupan dengan semangat kami untuk berkhidmat. 

 

“Para MITECians amat berbangga dan gembira kerana diundi sebagai pemenang dalam anugerah ini. Pasukan di MITEC bukan hanya sekumpulan orang yang bekerja bersama tetapi sebaliknya sekumpulan orang yang bersemangat yang melampaui dan lebih tinggi dalam menyampaikan perkhidmatan bertaraf dunia kepada pelanggan, pihak berkepentingan dan komuniti kami.

 

 

mitec
Mala Dorasamy

 

 

"Terima kasih yang tulus kepada pasukan dan semua yang menyokong kami untuk memastikan kemenangan ini,” katanya dalam satu kenyataan hari ini.

 

Tambah beliau, ketika mereka bergerak melangkaui pandemik, mereka telah memulakan perjalanan digital untuk memangkin perjalanan transformasi yang dinamik dan untuk mempercepatkan lagi perniagaannya.

 

"Ia dengan memperkemas operasi, menjadi lebih cekap, menjimatkan kos, dan kekal tangkas, boleh menyesuaikan diri dan berdaya saing dalam industri perniagaan acara," katanya. - DagangNews.com