Radium Development rai pembeli kediaman terima kunci rumah baharu Vista Sentul | DagangNews Skip to main content

Radium Development rai pembeli kediaman terima kunci rumah baharu Vista Sentul

Oleh ZULFADLI SHARIFUDIN

KUALA LUMPUR 18 Okt - Pemaju hartanah, Radium Development Bhd mengumumkan kejayaan penyerahan kunci kepada pembeli pembangunan yang sangat dinanti-nantikan, Vista Sentul di Jalan Sentul di sini.

 

Terletak di tanah pegangan bebas seluas 0.96 hektar, dengan nilai pembangunan kasar (GDV) RM305.54 juta, Vista Sentul terdiri daripada dua menara dengan sejumlah 705 unit pangsapuri servis terdiri daripada 2 bilik tidur, 2 unit bilik air berkeluasan 689 kaki persegi kepada 3 bilik tidur, 3 unit bilik mandi yang bersaiz 1,216 kaki persegi.

 

Berharga daripada RM329,800, setiap unit mempunyai ruang yang luas dan pelan lantai tersusun rapi dan kemasan berkualiti tinggi.

 

Pengarah Urusan Radium Development, Datuk Gary Gan Kah Siong berkata, Vista Sentul mewakili dedikasi pihaknya untuk menyediakan ruang kediaman yang terbaik untuk orang yang tinggal dan bekerja di Kuala Lumpur pada harga kompetitif. 

 

"Penyerahan ini menandakan permulaan lembaran baharu dalam kehidupan pemilik rumah, dan kami sangat teruja untuk menjadi sebahagian daripada perjalanan mereka," katanya dalam kenyataan media di sini, hari ini.

 

Vista Sentul menawarkan pelbagai ciri, yang merupakan ciri kehidupan bandar moden: 24 jam keselamatan yang disokong oleh pengawasan CCTV; podium menempatkan pelbagai kemudahan termasuk dek luar, taman berlandskap, kolam renang, gimnasium, kanak-kanak dan bilik serbaguna. 

 

Untuk memenuhi selera rakyat Malaysia yang semakin meningkat untuk kenderaan elektrik (EV), pembangunan itu turut menampilkan stesen pengecasan EV.

 

 

radium

 

 

Lokasinya yang strategik di kawasan kejiranan Sentul menawarkan penduduk akses mudah ke institusi pendidikan, pusat membeli-belah, pusat perubatan, utama jalan raya dan lebuh raya, serta hab pengangkutan awam.

 

Sambutan terhadap Vista Sentul adalah menggalakkan, walaupun berada di pasaran pada kemuncak pandemik, pembangunan diterima baik orang ramai dan semua unit adalah habis dijual.

 

 

radium
Datuk Gary Gan Kah Siong

 

 

Bagi Radium, penyerahan kunci kepada pemilik rumah Vista Sentul juga menandakan sokongannya terhadap usaha Kerajaan Malaysia menyediakan akses lebih besar kepada pemilikan rumah untuk semua rakyat Malaysia.  - DagangNews.com