S P Setia tawar ganjaran RM10,000 dan rebat istimewa kepada pembeli kediaman | DagangNews Skip to main content

S P Setia tawar ganjaran RM10,000 dan rebat istimewa kepada pembeli kediaman

Oleh ZULFADLI SHARIFUDIN

KUALA LUMPUR 17 Julai - S P Setia Bhd menawarkan ganjaran kepada pembeli rumah sedia ada dan baharu Setia EcoHill di Semenyih, Selangor dengan rebat istimewa untuk masa terhad.

 

Dari 1 Julai hingga 31 Disember 2023, pembeli sedia ada dan baharu hartanah Setia EcoHill, Setia EcoHill 2 dan Setia Mayuri akan menikmati ganjaran rebat pelanggan setia untuk projek terpilih yang mengambil bahagian.

 

Pengurus Besar Bahagian S P Setia, Koh Sooi Meng berkata, ia merupakan peristiwa penting bagi Setia EcoHill kerana ia menyaksikan pertumbuhan yang luar biasa sejak 2013 dengan lebih daripada 7,800 rumah terjual setakat ini. 

 

"Kami mengambil peluang ini untuk menunjukkan penghargaan kami terhadap pelanggan yang sangat dihargai dengan rebat masa terhad. Kami mengalu-alukan lebih ramai pembeli rumah untuk menjadi sebahagian daripada perbandaran yang semakin berkembang ini dan Komuniti Warga Setia kami," katanya dalam kenyataan media di sini.

 

Dalam tempoh kempen, pembeli sedia ada akan menikmati ganjaran rujukan RM10,000 yang merupakan insentif pengenalan apabila mereka memperkenalkan ahli keluarga atau rakan untuk membeli kediaman Setia EcoHill, Setia EcoHill 2 atau Setia Mayuri.

 

Selain itu, pembeli baharu akan diberi ganjaran rebat eksklusif apabila membeli mana-mana projek yang mengambil bahagian di Setia EcoHill, Setia EcoHill 2 dan Setia Mayuri.

 

Pertama kali dilancarkan pada 2013, Setia EcoHill mengambil inisiatif secara berterusan untuk menambah baik infrastruktur dan menyediakan kemudahan yang diperlukan untuk mewujudkan perbandaran tersebut.

 

 

spsetia

 

 

Ia termasuk pertukaran khas yang menghubungkan penduduk Setia EcoHill ke Lebuhraya Kajang-Seremban (LEKAS), Sekolah Antarabangsa Tenby, rumah kelab Club360, hab komersial EcoHill Taipan, pelbagai taman yang memenangi anugerah seperti Taman Setia EcoHill, Oriental Garden, pembukaan Setia EcoHill Walk dan Setia EcoHill Mall.

 

Sementara itu, Setia EcoHill sedang bersiap sedia untuk pelancaran kediamannya yang akan datang termasuk Harumi Residences bertema Jepun dengan 40 unit semi-D dua tingkat dan Casaville yang terdiri daripada 38 banglo satu tingkat bertemakan Inggeris, yang disasarkan untuk diperkenalkan pada suku keempat 2023. - DagangNews.com