Boost Bank raikan ulang tahun ketujuh Boost dengan tawaran kadar faedah harian 5% setahun | DagangNews Skip to main content

Boost Bank raikan ulang tahun ketujuh Boost dengan tawaran kadar faedah harian 5% setahun

Dari kiri, Ivan Chua, Pengurus Besar, CKS Retail; Azrul Fakhzan Mainor, Pengarah Kanan, PayNet; Wan Hanisah Wan Ibrahim, Lembaga Pengarah, Boost Bank; Fozia Amanulla, Ketua Pegawai Eksekutif, Boost Bank; Sheyantha Abeykoon, Ketua Pegawai Eksekutif Kumpulan, Boost; Ankur Jakhwal, Ketua Pegawai Eksekutif, Boost Connect; Michael Lai, DC dan Pengurus Logistik, Servay Hypermarket dan Viola Chin, Pengawal Kewangan Kumpulan, Bataras.
Oleh Mohamad Iman

KUALA LUMPUR 2 Okt - Boost Bank milik Axiata Group Bhd dan RHB Bank Bhd memberi ganjaran kepada semua rakyat Malaysia dengan kadar faedah harian 5% setahun melalui Boost Birthday Jar untuk meraikan ulang tahun ke-7 Boost.

 

Dalam satu kenyataan, bank digital tempatan itu berkata tawaran istimewa itu membolehkan pelanggan menikmati penjimatan berfaedah sepanjang Oktober.

 

Selain itu, rakyat Malaysia Timur boleh mendapat manfaat daripada kadar faedah harian 5% setahun yang sama melalui perkongsian Boost Bank dengan empat pasar raya dan pasar raya besar terkemuka: Bataras Sdn Bhd, CKS RETAIL Sdn Bhd, FARLEY (KCH) Sdn Bhd dan Servay Hypermarket Sdn Bhd.

 

Boost Bank juga telah melancarkan kad debitnya yang dinanti-nantikan, dikuasakan oleh Payments Network Malaysia (PayNet) dan Mastercard, membolehkan pengguna membuat transaksi di lebih 100 juta lokasi di seluruh dunia.

 

Sebagai sebahagian daripada promosi istimewa, pelanggan yang memesan kad debit fizikal Boost Bank antara sekarang dan 31 Disember 2024 akan menerima pulangan tunai RM10 dan tiada yuran tahunan untuk tahun pertama. Kad boleh dipesan dengan mudah melalui aplikasi Boost Bank di bawah tab ‘Kad’ dan akan dihantar secara percuma.

 

“Semasa kami meraikan hari lahir kami yang ke-7 ini, kami sangat teruja untuk memberi ganjaran kepada pengguna kami dengan kadar faedah harian 5% setahun melalui Boost Birthday Jar, menambah lebih banyak nilai untuk pengguna semasa perayaan ini. Malaysia Timur sentiasa menjadi kubu kuat untuk perniagaan eWallet kami, dan kami berbesar hati untuk memanjangkan tawaran bank digital eksklusif kami kepada pelanggan setia melalui rakan kongsi kami yang dipercayai.

 

“Dengan sokongan rangkaian rakan kongsi kami yang luas, kami menyasarkan untuk merapatkan pengalaman pelanggan luar talian ke dalam talian, mempercepatkan penggunaan perbankan digital dalam kalangan rakyat Malaysia, dan memberi perkhidmatan yang lebih baik kepada segmen yang tidak mempunyai perbankan dan tidak mempunyai bank.

 

"Matlamat utama kami adalah untuk membuka potensi penuh perbankan terbenam dengan menyepadukan teknologi dengan lancar ke dalam kehidupan seharian rakyat Malaysia,” kata Ketua Pegawai Eksekutif Kumpulan Boost, Sheyantha Abeykoon. - DagangNews.com