twimbit lancarkan Ask twimbit, alat pintar dikuasakan ChatGPT bagi memperkasakan ahli dengan penyelidikan termaju secara intuitif | DagangNews Skip to main content

twimbit lancarkan Ask twimbit, alat pintar dikuasakan ChatGPT bagi memperkasakan ahli dengan penyelidikan termaju secara intuitif

Oleh JOHARDY IBRAHIM

KUALA LUMPUR 30 Mei – twimbit melancarkan Ask twimbit, alat AI penjana cerapan pertama untuk menyampaikan maklumat yang disokong penyelidikan. Dikuasakan oleh ChatGPT, Ask twimbit menjawab soalan paling mendesak anda, merangkumi topik daripada perkhidmatan kewangan dan telekomunikasi kepada pengalaman pelanggan dan domain teknologi.

 

Dengan menggabungkan keupayaan ChatGPT untuk bertanya soalan dalam bahasa biasa dan kepakaran mendalam twimbit dalam menyampaikan penyelidikan termaju, twimbit bertujuan untuk membantu ahli mendapatkan jawapan tepat kepada soalan mendesak mereka dengan cara yang intuitif dan mudah difahami.

 

Ask twimbit ialah ciri yang berkuasa kerana ia menggabungkan cerapan daripada laporan yang berbeza untuk memberikan anda kecerdasan industri yang diingini.

 

Seseorang tidak perlu menghabiskan masa berjam-jam membaca berbilang laporan, kertas putih dan kajian kes atau menjalankan penyelidikan mereka sendiri, Ask twimbit menyusun jawapan yang ringkas dan mudah difahami kepada soalan tertentu.

 

Ia boleh menangani pelbagai pertanyaan daripada arah aliran utama yang membentuk industri anda atau mencari penanda aras prestasi daripada peneraju industri. Untuk memulakan perjalanan anda di Ask twimbit, seseorang hanya perlu mendaftar ke platform twimbit https://twimbit.com/signup.

 

Pengarah Penyelidikan dan Pengasas Bersama, twimbit, Varnika Goel berkata, memangkin masa depan dalam membuat keputusan termaklum, alat pintar Ask twimbit dikuasakan oleh ChatGPT, mentakrifkan semula cara industri berkembang maju.

 

"Dengan setiap soalan yang dijawab melalui pandangan yang disokong penyelidikan, kami mendorong organisasi untuk membuka kunci peluang pertumbuhan dan inovasi, yang membawa kepada kejayaan yang tiada tandingannya,” kata beliau dalam kenyataan di sini hari ini.

 

Sekiranya Ask twimbit tidak dapat memberikan jawapan segera, ahli premium mempunyai pilihan untuk meminta cerapan, yang akan disokong oleh pasukan penganalisis twimbit dan rangkaian pakar.

 

Kerjasama twimbit dengan OpenAI kini dalam fasa ujian beta, membolehkan syarikat untuk terus berusaha, merevolusikan cara semua orang menyampaikan dan menggunakan cerapan.

 

Matlamatnya adalah untuk mengembangkan pengalaman berdasarkan cara ahli berinteraksi dengan alat tersebut.

 

Ia juga penting untuk diingat bahawa walaupun banyak langkah telah diambil untuk mengehadkan keputusan yang tidak tepat dan respons yang tidak sesuai, kadangkala pengalaman itu mungkin tidak berfungsi dengan tepat seperti yang diharapkan.

 

Pasukan penganalisis twimbit tidak henti-henti mengumpul maklum balas dan menyemak setiap respons untuk memastikan semua jawapan memenuhi keperluan sebenar ahli mereka.

 

Ikuti twimbit di LinkedIn Instagram, Twitter dan Facebook, atau lawati laman web https://twimbit.com/ untuk maklumat lanjut tentang Ask twimbit dan mengikuti perkembangan terkini. - DagangNews.com