OCR raih empat anugerah Pembangunan Hartanah ASEAN (APDA) | DagangNews Skip to main content

OCR raih empat anugerah Pembangunan Hartanah ASEAN (APDA)

Oleh JOHARDY IBRAHIM

KUALA LUMPUR 23 Sept - Pemaju hartanah butik OCR Group Berhad (OCR) menerima empat penghormatan pada majlis Anugerah Pembangunan Hartanah ASEAN (APDA) baru-baru ini, atas kecemerlangan inovatif dalam sektor hartanah yang kompetitif.

 

OCR telah dinobatkan sebagai "Pembangun Baru Muncul Terbaik" dan "Pembangun Inovatif", yang menjadi kebanggaan selepas dua projek pembangunan hartanahnya menerima pengiktirafan APDA individu.


 

ocr

 


The Mate, pengalaman gaya hidup bersama Kumpulan di Damansara Jaya, Selangor, memenangi ‘Anugerah Pembangunan Gaya Hidup Moden Terbaik,’ manakala YOLO Signature Suites di Bandar Sunway, Selangor memenangi ‘Pembangunan Tawaran Pelaburan Terbaik.’

 

Pengarah Urusan OCR Billy Ong mengaitkan kemenangan itu dengan kegigihan pasukan dalam mempamerkan konsep inovatif, elemen gaya hidup unik dan komponen pengalaman pelanggan yang dipertingkatkan dalam hartanahnya.

 

Ini termasuk menjadi antara penyokong awal pengalaman gaya hidup bersama di Malaysia melalui The Mate, dan menawarkan platform penyelesaian pengurusan sewa hidup bersama untuk tuan-tuan tanah YOLO Signature Suites dengan mudah menaiki dan mengurus penyewa selepas mengambil milikan kosong harta itu.


 

ocr

 


“Anugerah ini adalah sumbangan pasukan kami yang tahu arah aliran hartanah seterusnya dan permintaan pelanggan yang semakin berkembang, sambil juga berani untuk meningkatkan cabaran dalam mempamerkan ciri penentu industri.

 

"Menjadi sangat fokus ke hadapan di tengah-tengah krisis memelurkan pemikiran lebih daripada seorang yang menerajui! Saya sangat sedar bahawa usaha kolektif seluruh pasukan kami diperlukan untuk melambangkan, memberi contoh dan menyatakan ikrar kami kepada pembeli kami, dan saya bersyukur kerana ini telah terbukti dengan pengiktirafan industri dari rantau ini.


 

ocr

 


"Anugerah ini mendorong kami untuk mempergiatkan lagi pelan perancangan kami, sambil kami bercita-cita untuk bergerak melangkaui pemaju hartanah untuk menjadi syarikat pengurusan hartanah sepenuhnya," ujar beliau.

 

OCR yang diterajui oleh Billy Ong dan sebahagian besarnya dimiliki oleh keluarga Ong, mempunyai lebih 20 tahun pengalaman dalam perniagaan pembangunan hartanah, pembinaan dan perundingan pengurusan projek. - DagangNews.com