Pasukan CX Hercules dinobatkan pemenang keseluruhan 3rd Customer Experience World Games (CXWG) 2022 | DagangNews Skip to main content

Pasukan CX Hercules dinobatkan pemenang keseluruhan 3rd Customer Experience World Games (CXWG) 2022

Santhakumaran Atmalingam
Oleh ZULFADLI SHARIFUDIN

KUALA LUMPUR 15 Julai - Pasukan CX Hercules diketuai kapten Santhakumaran Atmalingam ACXS dari CX Expert Asia, muncul sebagai pemenang keseluruhan 3rd Customer Experience World Games (CXWG) 2022, baru-baru ini.

 

Antara 25 ahli aktif dari Asia, Australia, Amerika Utara, Amerika Selatan, dan Afrika, rakyat Malaysia dalam pasukan yang menang ialah Muhammad Mushriff Abdullah dari CX Expert Asia, Eileen Low Siu Ping dari Affin Bank Berhad, Azizean Adian dari Wowshop (Kumpulan Media Prima) dan Dr Geetha Muthusamy dari Universiti Teknologi MARA.

 

Pertandingan yang diasaskan pada Mac 2020 itu menarik lebih 250 pelanggan berpengalaman profesional dari 50 negara. 

 

Melalui tiga cabaran, pertandingan tahun ini bertujuan untuk membantu organisasi bukan untung mencipta penyelesaian pengalaman pelanggan yang akan memberi kesan.

 

Pengasas CXWG, Christopher Brooks berkata, CXWG 2022 menampilkan prestasi cemerlang dan penyelesaian inspirasi untuk badan amal yang mengambil bahagian. 

 

"Apabila pasukan yang mengambil bahagian menjadi rakan dan bekerja secara padu merentasi geografi dan budaya, berharap untuk mendapatkan lebih ramai pengamal untuk mengambil bahagian dalam pertandingan akan datang.

 

“Pengalaman pelanggan kekal sebagai salah satu bidang tumpuan terpenting bagi organisasi dalam hal ini landskap kompetitif. 

 

"Dengan pandemik dunia, pengalaman pelanggan telah berkembang dengan pesat mempengaruhi tingkah laku pelanggan," katanya dalam satu kenyataan hari ini.

 

Dalam pada itu, Santhakumaran berkata, CXWG 2022 memberikan mereka peluang untuk mencipta penyelesaian holistik yang membawa nilai kepada pelanggan.

 

“CX Team Hercules berbesar hati untuk menjadi pemenang keseluruhan CXWG2022. Saya dedikasikan ini untuk semua ahli pasukan saya dari seluruh dunia, yang bekerja siang dan malam dengan satu visi: “Bermain untuk Menang," katanya. - DagangNews.com