Canon Marketing Malaysia raih anugerah perak Brand Putra Awards 2022 | DagangNews Skip to main content

Canon Marketing Malaysia raih anugerah perak Brand Putra Awards 2022

Shunji Yoshikai (kanan) menerima anugerah perak menerusi kategori kamera, IT, pejabat dan peralatan perniagaan di Brand Putra Awards 2022.
Oleh ZULFADLI SHARIFUDIN

KUALA LUMPUR 19 Jan - Canon Marketing Malaysia (Canon) memenangi anugerah perak dalam kategori kamera, IT, pejabat dan peralatan perniagaan di Brand Putra Awards 2022.

 

Canon kekal sebagai peneraju industri yang tiada tandingan sebagai "Jenama No.1 Pencetak di Malaysia'' untuk kedua-dua segmen pencetak Inkjet dan Laser pada 2022, dan secara konsisten memperoleh pengiktirafan tempat teratas di anugerah tersebut sejak 2011. 

 

Kemenangan Canon adalah bukti dedikasi syarikat terhadap kecemerlangan dalam pejabat digital dan industri pengimejan, dan dalam mereka bentuk dan menyediakan pelbagai produk termasuk kamera, pencetak, peranti pelbagai fungsi dan pelbagai penyelesaian perniagaan.

 

Presiden dan Ketua Pegawai Eksekutif Canon Marketing Malaysia, Shunji Yoshikai berkata, pihaknya komited untuk menyampaikan produk dan perkhidmatan berkualiti tinggi kepada pelanggan.

 

"Anugerah ini adalah pengiktirafan atas usaha kami. 

 

"Kami ingin mengucapkan terima kasih yang tulus kepada 4A dan kepada semua pelanggan kami atas sokongan dan kesetiaan mereka," katanya dalam satu kenyataan hari ini.

 

Rangkaian produk berkualiti tingginya, termasuk komitmen untuk menyokong inisiatif hijau telah menjadikan Canon reputasinya sebagai jenama peralatan pejabat dan penyelesaian yang dipercayai dalam isi rumah dan perniagaan di seluruh Malaysia. 

 

Ini sejajar dengan sejarah panjang inisiatif pemuliharaan alam sekitar jenama itu, dan pelaksanaan pelbagai inisiatif untuk mengurangkan jejak karbonnya di seluruh dunia yang telah memperoleh anugerah dan pengiktirafan.

 

Sebagai peneraju di Malaysia dalam pejabat digital dan industri pengimejan, pengiktirafan terbaru Canon di Putra Brand Awards 2022 mengesahkan jenama itu sebagai kegemaran pengguna dan peneraju industri yang tiada tandingan. - DagangNews.com