DKSH Malaysia diperakui sebagai 'Tempat Yang Hebat Untuk Bekerja' untuk tahun kedua berturut-turut | DagangNews Skip to main content

DKSH Malaysia diperakui sebagai 'Tempat Yang Hebat Untuk Bekerja' untuk tahun kedua berturut-turut

oleh JOHARDY IBRAHIM

KUALA LUMPUR 6 Mei - DKSH Malaysia diiktiraf sekali lagi sebagai satu tempat kerja teratas oleh Great Place to Work®, dengan kadar kepuasan pekerja yang mengagumkan sebanyak 83%, berdasarkan tinjauan tanpa nama komprehensif yang dijalankan oleh firma penyelidikan dan perunding itu.

 

Pengiktirafan ini menandakan pencapaian penting bagi DKSH Malaysia, kerana ia telah diperakui untuk tahun kedua berturut-turut.

 

Pengiktirafan berprestij ini, yang diberikan oleh firma penyelidikan dan perundingan global terkenal, Great Place to Work®, menyerlahkan dedikasi DKSH Malaysia untuk memupuk budaya tempat kerja yang mengutamakan kepuasan dan kesejahteraan pekerja.

 

Program pensijilan Great Place to Work® menetapkan standard untuk mengenal pasti dan menghormati budaya tempat kerja yang luar biasa.

 

Pengiktirafan terbilang ini adalah hasil penilaian menyeluruh dan tinjauan menyeluruh terhadap pekerja, yang menilai pelbagai aspek budaya tempat kerja, termasuk kepercayaan, kepimpinan dan banyak lagi.

 

 

dksh

 

 

Pengiktirafan konsisten DKSH Malaysia sebagai "Tempat Kerja yang Hebat" menegaskan dedikasi DKSH yang tidak berbelah bahagi untuk memupuk budaya tempat kerja yang menghargai kesejahteraan pekerja, keterangkuman dan pemerkasaan.

 

Ketua Pengurusan Negara dan Naib Presiden, Penjagaan Kesihatan, DKSH Malaysia, Sandeep Tewari berkata, “Pekerja kami adalah aset terbesar kami. Kami amat percaya bahawa tenaga kerja yang bermotivasi dan berkembang adalah penting untuk memacu pertumbuhan kami dan membuat perubahan positif".

 

"Dedikasi kami untuk mempromosikan kepelbagaian dan keterangkuman, menyokong pembangunan profesional, dan memastikan keseimbangan kerja-kehidupan telah diterima dengan baik oleh pasukan kami, dan kami berbesar hati menerima pengiktirafan ini," kata Sandeep.

 

Memandangkan DKSH terus mengutamakan pendekatan berpaksikan rakyat, ia kekal bersedia untuk memacu kejayaan dan inovasi yang mampan sambil memastikan pengalaman yang memuaskan dan memperkayakan semua pekerja.

 

Dedikasi ini mengukuhkan misi asasnya untuk memperkayakan kehidupan orang ramai. - DagangNews.com