CelcomDigi perkenal pelan prabayar perniagaan All-in-One serendah RM80 sebulan | DagangNews Skip to main content

CelcomDigi perkenal pelan prabayar perniagaan All-in-One serendah RM80 sebulan

Oleh ZULFADLI SHARIFUDIN

KUALA LUMPUR 26 Feb - CelcomDigi Bhd melancarkan pelan perniagaan All-in-One, yang disesuaikan khusus untuk memenuhi keperluan dinamik perniagaan moden. 

 

Syarikat telekomunikasi itu berkata, rangkaian rancangan perniagaan baharu itu dilengkapi dengan pilihan mampu milik untuk rumusan digital.

 

Katanya, pengenalan rumusan digital sebagai sebahagian daripada perniagaan CelcomDigi adalah sebahagian daripada usaha berterusan untuk mempercepatkan pendigitalan lebih banyak perniagaan Malaysia, membantu menjimatkan kos, meningkatkan produktiviti dan bersedia untuk pertumbuhan dalam ekonomi digital. 

 

"Perniagaan boleh memilih daripada pelbagai rumusan digital seperti Cisco Umbrella, altHR, UltraPOS, dSMS, Microsoft 365 dan Google Workspace untuk melengkapkan mana-mana rancangan perniagaan yang dipilih," katanya dalam kenyataan media di sini hari ini.

 

Menurut kenyataan itu, terdapat empat pelan perniagaan CelcomDigi yang boleh dipilih oleh perniagaan. 

 

Katanya, semua pelan itu datang dengan kelajuan tidak terhad, kuota data tinggi dan panggilan tanpa had yang membolehkan mereka mempunyai sambungan jalur lebar dan tanpa gangguan yang mencukupi untuk mengurus operasi harian mereka.

 

"Perniagaan yang melanggan pelan CD138 dan ke atas juga akan menikmati data percuma perayauan. 

 

 

celcomdigi

 

 

"Bergantung pada pelan yang dipilih, perniagaan akan mempunyai pilihan untuk memasukkan sehingga enam talian tambahan, bermula daripada RM48/bulan yang disertakan dengan internet 5G berkelajuan tinggi tanpa had dan kuota data sama sebagai talian utama," katanya. - DagangNews.com