Indya, jenama pakaian etnik antarabangsa lancarkan kedai pertamanya di Malaysia | DagangNews Skip to main content

Indya, jenama pakaian etnik antarabangsa lancarkan kedai pertamanya di Malaysia

Oleh JOHARDY IBRAHIM

KUALA LUMPUR 11 Okt – Jenama pakaian desi dan gabungan tradisional, Indya mempunyai lebih 150 kedai yang terletak di Utara, Selatan dan Tengah India secara rasmi melancarkan kedai baharunya yang pertama di Malaysia hari ini iaitu di Brickfields di ibu kota.

 

Indya telah bekerjasama dengan pereka terkenal seperti Nikhil Thampi, Priyal Bhardwaj, Payal Singhal, Ashish N Soni, Ridhi Mehra dan GIVA untuk mencipta rupa yang mudah dengan cetakan dan fabrik bercahaya untuk wanita milenium.

 

Jenama ini menjual pelbagai pakaian etnik, daripada blaus saree yang bergaya kepada pakaian yang elegan.

 

Mereka membawa produk pakaian fusion wear yang membolehkan individu mengekspresikan diri mereka melalui gaya unik mereka. Reka bentuk eksklusif dan fabrik mudah di Indya memastikan setiap individu sentiasa dalam trend dan selesa.

 

Pengarah Indya Malaysia Sathia Ramasamy berkata, “Indya ialah jenama pakaian etnik dan gabungan India. Jenama ini mengkhususkan diri dalam pakaian etnik dengan kelebihan kontemporari”.

 

 

Sathia Ramasamy
                                                    Sathia Ramasamy

 

 

Menurutnya, fesyen Indya menggabungkan gaya klasik dengan potongan kontemporari dan sejak pelancaran jenama itu, reka bentuknya yang unik dan tulen telah menarik banyak perhatian di seluruh dunia.

 

“Hari ini kami amat berbangga dan teruja untuk membuka kedai di Malaysia dan kami fikir ia akan bergema dengan pengguna kami di sini dalam semua gaya dan budaya,” katanya.

 

Upacara pemotongan reben besar untuk menandakan pembukaan kedai baharu itu dilakukan hari ini oleh Sathia Ramasamy, untuk merasmikan dan menyerlahkan pembukaan jenama itu kepada orang ramai.

 

 

indya

 

indya

 

 

Kedai baharu Indya di Malaysia mempunyai pelbagai jenis bahagian yang berbeza untuk individu membeli-belah, daripada sari perkahwinan, pakaian Indo-barat, pakaian kasual dan parti, dan beg buatan tangan kepada perhiasan unik buatan tangan.

 

Pembelian dalam kedai kini tersedia, membolehkan pelanggan mengalami tekstur sebelum membuat pilihan mereka. Indya komited untuk menyediakan pelbagai pilihan nilai yang hebat tanpa menjejaskan kualiti, secara eksklusif di kedai Malaysia mereka.

 

Sempena pembukaan rasmi mereka di Malaysia, Indya menawarkan tawaran kupon dan tawaran lain sebagai tanda penghargaan kepada pelanggan yang telah menyokong jenama itu dengan membuat pembelian dalam talian sebelum ketibaan rasmi mereka di Malaysia.

 

Setiap pelanggan boleh menikmati rebat 5% untuk pembelian kedua mereka terus di kedai dengan terma dan syarat dikenakan sewajarnya.

 

Koleksi terbaharu dan vintaj kedai itu kini tersedia untuk dibeli oleh pelanggan. Layari laman web rasmi Indya dan ikuti laman Facebook dan Instagram mereka untuk maklumat lanjut mengenai koleksi dan promosi terkini, atau kunjungi kedai terbaharu yang terletak di Brickfields, Kuala Lumpur. – DagangNews.com