Maxis Digital Marketing Starter Kit bolehkan PKS capai lebih ramai pelanggan | DagangNews Skip to main content

Maxis Digital Marketing Starter Kit bolehkan PKS capai lebih ramai pelanggan

Ketua Amalan Perusahaan Maxis, Claire Featherstone

 

SHAH ALAM 12 Mei - Maxis melancarkan Digital Marketing Starter Kit, platform pemasaran digital serba lengkap yang membantu perniagaan menjangkau lebih banyak pelanggan dalam talian.

 

Direka untuk memperkasakan perniagaan yang baru dalam eDagang dan mereka yang tidak mempunyai pengalaman pemasaran digital, Digital Marketing Starter Kit adalah sebahagian daripada penawaran eDagang dan Runcit Maxis.

 

Perniagaan yang berminat untuk meneroka ciri terbaru ini dapat menikmati percubaan percuma selama 30 hari sebagai permulaan. Tempoh percubaan percuma memberikan kelonggaran untuk membatalkannya pada bila-bila masa, tanpa menanggung kos atau bayaran tambahan. Sebagai tambahan, Digital Marketing Starter Kit boleh dituntut di bawah Geran Digitalisasi SME.

 

Ketua Amalan Perusahaan Maxis, Claire Featherstone berkata, meningkatkan penggunaan digital bukanlah pilihan untuk PKS tetapi suatu keperluan untuk bertahan dalam persekitaran yang sangat kompetitif.

 

"Sudah bertahun kami menyokong segmen kritikal ini  melalui penyelesaian digital kami dan dengan sukacitanya, meneruskan komitmen dengan Digital Marketing Starter Kit kami.

 

"Platform ini pada dasarnya dapat membuka peluang baru bagi mereka untuk menjadi bahagian penting dari ekosistem digital yang berkembang pesat dan berkembang ke pasaran domestik dan bahkan antarabangsa,” katanya.

 

Menurut Maxis, Digital Marketing Starter Kit menangani beberapa perkara penting bagi perniagaan: Kekurangan masa dalam menguruskan pelbagai platform digital dan saluran penjualan; sedikit atau tidak ada kepakaran untuk menjangkau pembeli dalam talian dengan berkesan; dan dana yang terhad untuk menggunakan khidmat luar bagi karya kreatif untuk kerja pengiklanan.

 

maxis

 

Untuk mendaftar percubaan percuma selama 30 hari dan mengetahui bagaimana Digital Marketing Starter Kit dapat membantu PKS menjangkau khalayak baru, lawati: https://business.maxis.com.my/en/digital-solutions/digital-marketing-starter-kit/

 

Dengan Digital Marketing Starter Kit dan Geran PKS, perniagaan kini boleh mendaftar bila-bila masa dan di mana sahaja kerana platform ini mempunyai proses onboarding digital sepenuhnya. Onboarding adalah tanpa sentuhan dan selamat kerana semua borang pendaftaran, pengenalan wajah Electronic Know Your Customer (eKYC), dan pengesahan dokumen dilakukan secara dalam talian.

 

Sebagai Penyedia Penyelesaian Teknologi oleh MDEC di bawah Geran Digitalisasi PKS, Maxis membolehkan PKS menuntut hingga RM5,000 untuk mengambil pelbagai penyelesaian digital dari Maxis.

 

Maxis Business juga mempunyai SME Help Squad yang berdedikasi untuk membimbing perniagaan di setiap langkah, menghasilkan proses aplikasi yang lebih sederhana, lebih mudah dan memaksimumkan peluang dana mereka. - DagangNews.com