MBSB Bank rangkul anugerah rakan kongsi teknologi terbaik CPO Asia Summit 2023 | DagangNews Skip to main content

MBSB Bank rangkul anugerah rakan kongsi teknologi terbaik CPO Asia Summit 2023

MBSB Bank bergambar bersarma anugerah rakan kongsi teknologi terbaik di Chief Procurement Officer (CPO) Asia Summit 2023
Oleh ZULFADLI SHARIFUDIN

KUALA LUMPUR 23 Okt - MBSB Bank Berhad (MBSB Bank) merangkul anugerah rakan kongsi teknologi terbaik di Chief Procurement Officer (CPO) Asia Summit 2023 yang berlangsung di ibu negara, baru-baru ini.

 

Bank Islam sepenuhnya diiktiraf atas komitmennya terhadap pembolehan digital proses perolehan bank melalui pembangunan perisian perancangan sumber, 'M Procure'.

 

Ketua Pegawai Operasi Bank MBSB, Jesleigh Johari berkata, M Procure ialah sistem yang memberikan ketelusan, kecekapan dan kelancaran kepada pihak berkepentingan dalaman dan luarannya, terutamanya pembekal berdaftar pihaknya.

 

"Ia hanya mengambil masa lima bulan dari tarikh pelantikan untuk menyiapkan sepenuhnya pelaksanaan 'Procure-To-Pay (P2P)' dengan bantuan daripada rakan kongsi kami, SAP Ariba dan Deloitte Consulting SEA, dan ia telah menunjukkan kecekapan kos dan keseluruhan prestasi perniagaan dengan ketara," katanya dalam kenyataan media di sini, hari ini.

 

 

mbsb

 

 

 

Sidang kemuncak CPO Asia 2023 dinilai sebagai salah satu perisidangan perolehan utama untuk 2023 dan program pengiktirafan, dianjurkan oleh 3novex Global yang meraikan perolehan mampan, amalan terbaik, penyumberan beretika 101 dan banyak lagi. - DagangNews.com