Mitsubishi Motors buka Pusat 3S baharu di Kluang, yang ketujuh di Johor | DagangNews Skip to main content

Mitsubishi Motors buka Pusat 3S baharu di Kluang, yang ketujuh di Johor

Shinya Ikeda (dua dari kiri) menyampaikan kunci Mitsubishi Triton kepada pelanggan bersempena pembukaan Pusat 3S MMM di Kluang pada 3 November 2022.
Oleh JOHARDY IBRAHIM

KUALA LUMPUR 4 Nov – Mitsubishi Motors Malaysia (MMM), pengedar rasmi kenderaan Mitsubishi Motors di Malaysia, bersama pengedar sah K.M. Lim Auto Sdn Bhd membuka Pusat 3S (Jualan, Servis & Alat Ganti) Mitsubishi Motors baharu di Kluang pada 3 November lepas.

 

Pengembangan terbaru ini meningkatkan rangkaian pengedar Mitsubishi Motors kepada tujuh bilik pameran di Johor. Terletak di No. 39, Jalan Tasik Indah 1/1, Taman Tasik Indah, 86000 Kluang, Johor, bilik pameran ini terletak di lokasi utama dengan akses mudah di sepanjang jalan utama hadapan Sierra Heights.

 

Dengan lot kedai dua tingkat dan kawasan binaan seluas 10,000 kaki persegi, Pusat 3S mempersembahkan identiti jenama Mitsubishi Motors dan bekerjasama dengan mesej jenama global 'Drive Your Ambition'.

 

Selain menempatkan ruang istirahat pelanggan yang selesa dengan WIFI dan sudut kanak-kanak, kedai itu dilengkapi dengan pusat servis yang serba lengkap dengan ruang servis yang sedia untuk melayani setiap kereta Mitsubishi.


 

MMM

 


Ketua Pegawai Eksekutif MMM, Shinya Ikeda berkata, selaras dengan rancangan perniagaan Mitsubishi Motors, pihaknya terus memajukan pengembangan rangkaian pengedar untuk meningkatkan titik sentuhan pelanggan dengan lebih baik.

 

"Melalui langkah strategik ini, matlamat kami adalah untuk meliputi lokasi yang belum diterokai dan melanjutkan jualan dan perkhidmatan kami bagi memenuhi permintaan yang semakin meningkat bagi jenama Mitsubishi.

 

"Kami juga ingin memastikan pelanggan kami mempunyai liputan yang lebih luas dan kebolehcapaian bilik pameran dan pusat servis di kawasan yang selesa kepada mereka,” kata beliau.

 

 

MMM
Shinya Ikeda (kiri) bersalaman dengan Albert Lim pada majlis perasmian Pusat 3S MMM di Kluang pada 3 November 2022.

 


Menurutnya, K.M. Lim Auto telah berkecimpung dalam perniagaan automotif sejak 1986, dan sangat berpengalaman dalam perniagaan tersebut.

 

"Kami mengalu-alukan mereka bersama keluarga dan kami yakin bilik pameran baharu itu akan meningkatkan keterlihatan Mitsubishi Motors di Kluang untuk memberikan pengalaman pemilikan yang menyenangkan yang melampaui jangkaan.” - DagangNews.com