Tali telefon bimbit premium Korea, ARNO dilancar di Malaysia pada Mac 2024 | DagangNews Skip to main content

Tali telefon bimbit premium Korea, ARNO dilancar di Malaysia pada Mac 2024

Oleh ZULFADLI SHARIFUDIN

KUALA LUMPUR 26 Feb - Jenama tali telefon bimbit dari Korea, ARNO dilancarkan secara rasmi di Malaysia pada Mac 2024, yang mana merupakan produk yang sangat digemari pengguna di Korea, Jepun dan Taiwan kerana reka bentuk dan kemudahannya yang unik.

 

ARNO ialah produk inovatif yang direka untuk memudahkan penggunaan telefon bersaiz besar dan berat dengan memasang tali pada telefon berkenaan.

 

Katanya, ia bukan sahaja sesuai untuk aktiviti harian seperti penjagaan kanak-kanak dan membeli-belah tetapi juga sangat berguna untuk aktiviti luar seperti perjalanan dan riadah.

 

"Barisan produk ARNO merangkumi pelbagai reka bentuk seperti "New Basics" panjang, tali yang pendek 'Handy", "Manik" seperti permata yang berkilauan dan "M" yang mudah dilampirkan. 

 

"25 tali reka bentuk tersendiri adalah berkualiti tinggi, kukuh dan bergaya melengkapkan mana-mana pakaian," katanya dalam kenyataan media di sini hari ini.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                           

Menurut kenyataan itu, produk yang paling popular dari ARNO, 'ANY', serasi dengan telefon seperti sebagai iPhone, Galaxy, Oppo, Vivo, tanpa mengira model dan ia sesuai dengan semua casing termasuk Casetify.

 

Katanya, ARNO terkenal kerana menerajui trend industri dengan mereka bentuk semua produk di Seoul dan menjalankan kawalan kualiti yang ketat dengan proses pemeriksaan 10 langkah. 

 

 

ARNO

 

 

"Ia mendapat populariti ketara di Korea selepas dipakai oleh ketua wanita dalam drama Netflix, Hyena," katanya.

 

Bagi meraikan pelancaran ini katanya, pelanggan boleh menerima kupon diskaun di Shopee untuk membeli produk ARNO pada harga yang lebih berpatutan.  - DagangNews.com