Tiga jenis ampul berfungsi tinggi yang popular dari Storyderm: Pilihan Sesuai Mengikut Jenis Kulit | DagangNews Skip to main content

Tiga jenis ampul berfungsi tinggi yang popular dari Storyderm: Pilihan Sesuai Mengikut Jenis Kulit

Tiga jenis ampul berfungsi tinggi yang popular dari Storyderm
Oleh Mohamad Iman

Storyderm, produk ampul yang amat berkesan, direka untuk menangani masalah kulit secara khusus.

 

Dengan mengambil perhatian pada anti-aging, barrier strengthening dan skin whitening, ampul-ampul ini memberikan penyelesaian berdasarkan jenis dan keadaan kulit individu.

 

Berikut adalah kajian lebih mendalam tentang tiga produk terkemuka:

 

1. Storyderm Pure Origin Cell Ampoule

**Sasaran:** Anti-penuaan  

**Bahan Utama:** Peptida, Adenosin, Panthenol, Trehalosa

 

Ampul anti-penuaan ini diformulasi dengan peptida yang kuat dan bahan peningkat kedutan adenosin. Ia berfungsi dengan mensintesis protein dalam kulit, mempromosikan penghasilan kolagen, dan meningkatkan regenerasi sel. Hasilnya adalah peningkatan keanjalan kulit dan penambahbaikan penampilan kedutan.

 

Selain itu, panthenol dan trehalosa memberikan pengekalan kelembapan yang luar biasa, memastikan kulit kekal licin, bersinar, dan dilindungi dari kekeringan yang melampau.

 

2. Storyderm Princess Shine Ampoule

**Sasaran:** Pengukuhan Penghalang Kulit  

**Bahan Utama:** Minyak Biji Jojoba, Minyak Queensland Nut

 

Ampul Princess Shine direka untuk memperbaiki penghalang kulit dan mengembalikan vitaliti sel. Ampul berwarna susu ini mengandungi minyak sayuran yang meniru sebum manusia, seperti minyak biji jojoba dan minyak Queensland nut, yang cepat diserap untuk memulihkan kulit yang kering dan kasar.

 

Bahan-bahan yang kuat dalam produk ini mengukuhkan teras kulit yang rosak, memulihkan penghalang yang rosak, dan menyediakan manfaat antioksidan, anti-penuaan, dan antibakteria, menghasilkan kulit yang elastik dan bersinar.

 

3. Storyderm Osmo Vita 7 Ampoule

**Sasaran:** Pemutihan dan Kecerahan Kulit  

**Teknologi Utama:** Teknologi Osmocell  

**Bahan Utama:** Tujuh Vitamin Penting

 

Ampul Osmo Vita 7 adalah produk multi-vitamin yang direka untuk meningkatkan tona kulit, tekstur, dan kecerahan. Menggunakan teknologi proprietari Storyderm, Osmocell, ampul ini memastikan penembusan selamat bahan-bahan halus ke dalam lapisan dermis, memaksimumkan keberkesanannya.

 

Ia membekalkan kulit dengan tujuh vitamin penting, melindungi daripada tekanan oksidatif, dan mencegah masalah pigmentasi seperti bintik dan jeragat melalui aktiviti antioksidan dan penghambatan tirosinase.

 

Penyelesaian Kulit Komprehensif dengan Storyderm

Storyderm menawarkan 52 produk khusus yang disesuaikan dengan pelbagai jenis dan masalah kulit, termasuk penuaan, kedutan, kehilangan keanjalan, pigmentasi, jerawat, pori-pori, parut, dan kemerahan.

 

Setiap produk direka untuk mengenal pasti punca masalah ini dan memberikan penyelesaian yang sesuai untuk meningkatkan kesihatan dan regenerasi kulit.

 

Komitmen Storyderm terhadap kualiti terbukti dalam pematuhan kepada standard antarabangsa. Semua produk menerima sijil kosmetik Eropah CPNP pada tahun 2019 dan dihasilkan mengikut keperluan ISO 22716 (Sistem Kualiti Pembuatan Kosmetik).

 

Dengan memilih ampul yang sesuai untuk jenis kulit anda, anda boleh mencapai hasil yang diimpikan dan menjaga kulit yang sihat dan segar dengan formulasi inovatif Storyderm. - DagangNews.com