Mercu Maybank di i-City bakal tempatkan 1,500 kakitangan | DagangNews Skip to main content

Mercu Maybank di i-City bakal tempatkan 1,500 kakitangan

Pintu utama ke bangunan Mercu Maybank di i-City.

SHAH ALAM 8 April - Maybank secara rasmi melancarkan ruang pejabat baharunya Mercu Maybank yang terletak di i-City di sini. 

 

Lebih 1,500 kakitangan Maybank tidak lama lagi akan memanggil Mercu Maybank pejabat baharu mereka kerana bank menduduki sebanyak 14 tingkat bangunan ini sebagai sebahagian daripada usaha pengurusan kesinambungan perniagaan dan perancangan daya tahannya.

 

Maybank juga telah mengambil peluang ini untuk mereka bentuk persekitaran ruang kerja yang berfungsi lagi moden selaras dengan amalan kerja hibrid dan jauhnya semasa.


 

maybank

 


Mercu Maybank berfungsi sebagai tapak ganti kekal yang baik memandangkan reka bentuk pejabat korporat premium, ciri keselamatan dan pensijilan Indeks Bangunan Hijau, yang sesuai dengan komitmen kemampanan Maybank. Ia juga merupakan jarak yang selamat dari ibu pejabat Maybank di Kuala Lumpur.

 

ARTIKEL BERKAITAN: Mercu Maybank 33 tingkat jadikan i-City Malaysia hab kewangan terbaharu

 

Penghunian Maybank di i-City sudah pasti akan menyokong dan menyumbang kepada pembangunan dan pertumbuhan ekonomi bandar raya Shah Alam selanjutnya.

 

 

MAYBANK
Majlis perasmian itu diketuai oleh Pengerusi Maybank, Tan Sri Dato' Sri Zamzamzairani Mohd Isa (tiga dari kiri), Pengerusi I-Berhad Tan Sri Lim Kim Hong (dua dari kiri), dan Presiden & Ketua Pegawai Eksekutif Kumpulan Maybank, Dato' Sri Abdul Farid Alias ​​(kiri). Turut hadir Pengarah Eksekutif dan Ketua Pegawai Teknologi I-Berhad Ricky Lim Boon Soon (kanan). - DagangNews.com