Columbia Asia rangkul anugerah emas Jenama Dipercayai Reader's Digest 2022 | DagangNews Skip to main content

Columbia Asia rangkul anugerah emas Jenama Dipercayai Reader's Digest 2022

Shumita Chaudhury (kiri) mewakili Kumpulan Hospital Columbia Asia menerima Anugerah Emas kategori Hospital Swasta Jenama Dipercayai Reader's Digest 2022 yang disampaikan oleh Sheron White pada 14 Jun 2022.

KUALA LUMPUR 15 Jun – Kumpulan Hospital Columbia Asia memenangi Anugerah Emas dalam kategori Hospital Swasta di Anugerah Jenama Dipercayai Reader's Digest 2022 yang diadakan di sini semalam.

 

Naib Presiden Perkhidmatan Khidmat Pelanggan Columbia Asoa, Shumita Chaudhury berkata, diiktiraf sebagai Jenama Dipercayai sememangnya satu penghormatan kerana ia bercakap banyak tentang bagaimana jenama Columbia Asia dilihat.

 

"Kami ingin merakamkan ucapan terima kasih dan penghargaan kepada semua pengguna yang mengundi Columbia Asia,” kata Shumita yang mewakili kumpulan penjagaan kesihatan swasta dalam menerima anugerah tersebut.

 

Anugerah penyedia penjagaan kesihatan Readers Digest Trusted Brand ini bukanlah kemenangan pertama untuk Columbia Asia pada tahun 2022.

 

Pada awal tahun ini, Columbia Asia telah dianugerahkan sebagai satu daripada 10 Penjagaan Kesihatan Paling Dipercayai Penyedia Perkhidmatan Perunding 2022 oleh majalah dan portal kesihatan, Healthcare Insights.

 

Anugerah itu disampaikan oleh Ketua Pengiklanan, Peruncitan dan Jualan Kumpulan Readers Digest, Sheron White.

 

Dalam industri seperti penjagaan kesihatan, kepercayaan pengguna adalah sifat penting yang perlu dimiliki; mendahului kemahiran, kemudahan dan perkhidmatan, kata hospital itu dalam kenyataan di sini hari ini.

 

"Orang ramai mahu yakin bahawa mereka membuat pilihan yang tepat apabila membuat keputusan mengenai hal penjagaan kesihatan orang tersayang. Sekali ada kepercayaan, semua yang lain akan jatuh ke tempatnya dengan kemas.

 

"Persekitaran yang positif ini menggalakkan suasana yang baik dan telah menjadikan Columbia Asia pilihan penjagaan kesihatan pilihan untuk banyak keluarga dan perniagaan.

 

"Columbia Asia mungkin telah memenangi anugerah, tetapi mereka pastinya tidak akan bergantung pada mereka laurel. Jenama ini sentiasa berkembang untuk membawanya ke barisan hadapan penjagaan kesihatan.

 

Satu daripada cara untuk mereka mencapai objektif ini ialah dengan menambah perkhidmatan baharu dan sub- kepakaran, dan dengan menginovasi perkhidmatan untuk kemudahan pelanggan,'' kata kenyataan hospital itu lagi. - DagangNews.com