IDC Capital, MPV Capitals memperkenalkan skim pemegang amanah I-Asset Trust | DagangNews Skip to main content

IDC Capital, MPV Capitals memperkenalkan skim pemegang amanah I-Asset Trust

Oleh Mohamad Iman

KUALA LUMPUR 15 Julai - I-Asset Trust yang dilancarkan baru-baru ini akan menampilkan lebih banyak pakej pelaburan baharu dan program insentif pada masa hadapan, kata rakan kongsi IDC Capital Sdn Bhd dan MPV Capitals.

 

Rancangan masa depan dijangka meningkatkan nilai produk pemegang amanah kepada pelabur, tambah mereka.

 

Dalam satu kenyataan bersama, IDC Capital dan MPV Capitals berkata pelancaran pada hari Sabtu menandakan peristiwa penting dalam industri kewangan kerana I-Asset Trust ialah "penyelesaian pelaburan yang inovatif dan selamat yang bertujuan untuk mengurus dan memperuntukkan aset kewangan dengan cekap".

 

"Program I-Asset Trust ialah produk kewangan terobosan yang menyediakan pilihan pelaburan yang teguh dan selamat untuk pelanggan. Disokong oleh gabungan aset ketara dan tidak ketara, inisiatif ini memastikan pengagihan dana yang pantas kepada penerima yang ditetapkan dalam kecemasan atau kejadian yang tidak dijangka.

 

"Inisiatif ini bertujuan untuk menawarkan faedah yang tiada tandingan kepada pelabur, menekankan kedua-dua pertumbuhan dan keselamatan," tambah mereka.

 

Datuk Iskandar Mohd Nuli, pengerusi eksekutif dan ketua pegawai eksekutif Labuan IBFC Inc, David Hew Chee Seng, pengasas dan pengarah MPV Capitals, dan See Kok Loong, pengurus besar Unity Trust Bhd, memberikan pembentangan bernas pada pelancaran itu.

 

Ini termasuk topik mengenai pengawasan kawal selia oleh Labuan FSA dan pengenalan I-Asset Trust. - DagangNews.com