Maybank, Gamuda Land dan Unity Kitchen tawar pakej reka bentuk dalaman percuma bernilai sehingga RM68,888 | DagangNews Skip to main content

Maybank, Gamuda Land dan Unity Kitchen tawar pakej reka bentuk dalaman percuma bernilai sehingga RM68,888

Ketua Maybank Ventures, Ahmad Shareza (kiri) bersama Pengurus Besar twentyfive7, Gamuda Land, Suzan Ong (tengah) dan Ketua Pegawai Eksekutif Unity Kitchen Erny Looi memterai perjaniian kerjasmaa bagi promosi eksklusif pakej reka bentuk dalaman percuma kepada bakal pemilik rumah projek baharu di twentyfive7.
Oleh SHAMSIAH ZULKAFLI

KUALA LUMPUR 1 Okt - Maybank Islamic dengan kerjasama pemaju hartanah, Gamuda Land dan pakar kabinet dapur Unity Kitchen melancarkan promosi eksklusif pakej reka bentuk dalaman percuma bernilai sehingga RM68,888 kepada bakal pemilik rumah projek baharu di twentyfive7, Kota Kemuning, Selangor, HouzKEY di Quayside Plazas.

 

Inisiatif itu bertujuan meningkatkan pengalaman pembelian rumah bagi pelanggan HouzKEY, dengan menyediakan bukan sahaja pilihan pembiayaan yang mampu milik tetapi  juga ruang kediaman yang direka indah dan sedia untuk diduduki sejurus siap.
 

Majlis menandatangani Memorandum Persefahaman (MoU) telah diadakan di twentyfive7  Experience Gallery di Telok Panglima Garang, ditandatangani oleh Ketua Maybank Ventures, Ahmad Shareza Abdul Rahman mewakili Maybank Islamic, Pengurus Besar twentyfive7, Gamuda Land, Suzan Ong Shiow Shin dan Ketua Pegawai Eksekutif Unity Kitchen, Erny Looi.
 

Kerjasama itu menandakan kerjasama yang signifikan dalam menjadikan pemilikan rumah lebih mudah diakses. 

 

Seramai 40 pelanggan mendaftar untuk unit HouzKEY dalam tiga bulan akan datang, layak untuk pakej reka bentuk dalaman percuma, mengurangkan beban kos pengubahsuaian dan menyediakan rumah sedia untuk diduduki.

 

Ahmad Shareza berkata, melalui tawaran itu, pembeli rumah kali pertama boleh memiliki rumah tanpa bimbang tentang kos yang tinggi. 

 

"Inisiatif ini direka khas untuk membantu mereka yang ingin memiliki rumah tetapi menghadapi kekangan bajet," katanya dalam satu kenyataan, hari ini.

 

Promosi itu bukan sahaja menekankan komitmen Maybank Islamic HouzKEY dalam menyokong rakyat Malaysia dalam memiliki rumah, tetapi juga sejajar dengan hala tuju  strategik Kumpulan Maybank dalam kewangan Islam yang berorientasikan pelanggan dan kelestarian. 

 

HouzKEY menyediakan rumusan pemilikan rumah yang lancar, terutamanya bagi pembeli kali pertama dan pelabur hartanah. 

 

Fleksibilitinya sangat sesuai dengan profil pembeli Quayside Plazas di twentyfive7, memenuhi keperluan individu yang mencari kediaman peribadi.

 

Terletak di Kota Kemuning Selatan, twentyfive7 adalah sebuah bandar terancang yang moden dan dinamik, menawarkan pengalaman unik antara ruang kediaman, komersial dan rekreasi.

 

Menampilkan Quayside Mall yang berfungsi sebagai pusat sosial dan komersial bandar, menarik lebih daripada 600,000 pengunjung setiap bulan. - DagangNews.com