TikTok Shop Mall tingkatkan pengalaman beli-belah, perkukuh pertumbuhan PKS di Malaysia | DagangNews Skip to main content

TikTok Shop Mall tingkatkan pengalaman beli-belah, perkukuh pertumbuhan PKS di Malaysia

Oleh ZULFADLI SHARIFUDIN

KUALA LUMPUR 4 Dis - TikTok Shop terus menjadi platform e-dagang boleh dipercayai untuk jenama dan pembeli Malaysia apabila melancarkan TikTok Shop Mall, saluran jemputan secara eksklusif untuk kedai jenama utama dan kedai runcit dalam talian yang dibenarkan.

 

Melalui TikTok Shop Mall, TikTok Shop menyasarkan untuk meningkatkan lagi pengalaman positif pembeli Malaysia dengan menyediakan mereka akses kepada pilihan lebih 600 jenama tempatan dan antarabangsa serta menjamin 100% produk tulen dan asli, perkhidmatan pelanggan boleh dipercayai dan faedah eksklusif.

 

Pengenalan itu merupakan langkah yang diambil TikTok Shop untuk meningkatkan pengalaman membeli-belah pengguna dan pada masa yang sama meningkatkan sokongannya untuk perusahaan kecil dan sederhana (PKS) tempatan di platform e-dagang.

 

Ketua Pemerolehan dan Perkongsian di TikTok Shop Malaysia, Nur Azre Abdul Aziz berkata, pihaknya komited untuk memperkukuh pertumbuhan semua PKS dan jenama di platform, dan mengambil langkah lebih jauh dengan pelancaran TikTok Shop Mall di Malaysia.

 

"Faedahnya berlaku dua arah, penjual kini mempunyai setem tambahan keaslian pada produk mereka dan pembeli kini boleh mengenal pasti dan membeli-belah dengan mudah daripada jenama kegemaran mereka dengan lebih ketenangan fikiran dan keselesaan," katanya dalam kenyataan media di sini, hari ini.

 

 

tiktok

 

 

 

tiktok

 

 

Nur Azre berkata, dengan mencipta peluang untuk jenama memasarkan diri mereka sendiri dengan lebih baik, pihaknya berharap ia akan mewujudkan lebih banyak peluang untuk usahawan menjual lebih banyak di TikTok Shop. 

 

"Sama ada ia merupakan cabang dalam talian untuk kedai batu bata sedia ada, atau aliran hasil tunggal untuk PKS - TikTok Shop akan sentiasa melengkapkan dan memperkasakan jenama ini dalam perjalanan pembelian beli-belah mereka. 

 

 

tiktok

 

 

"Peluang untuk dilihat dan didengari tidak terhad, dan kami berharap TikTok Shop Mall akan menjadi langkah seterusnya dalam pertumbuhan mereka," katanya.

 

Melalui TikTok Shop Mall, pengguna boleh menikmati polisi pemulangan atau bayaran balik percuma selama 15 hari, penghantaran percuma dan baucar penghantaran tambahan khas yang boleh digunakan untuk pembelian seterusnya.

 

TikTok Shop Mall juga memperkasakan penjual melalui kempen jenama eksklusif, termasuk slot dan sumber khas semasa kempen dua digit, menambah keterlihatan dalam tab kedai dan sokongan pendedahan trafik.

 

Pembeli boleh menyemak imbas pelbagai jenis jenama untuk mendapatkan keperluan mereka, seperti pakaian sukan, alat memasak, aksesori kereta, barang kemas dan barangan runcit daripada jenama tempatan Malaysia seperti Elgini, Dessini, SwissThomas by T, 70mai Malaysia Store, Habib Jewels dan Mydin. - DagangNews.com