Plenitude Berhad lancar projek rumah teres dua tingkat di Ulu Tiram | DagangNews Skip to main content

Plenitude Berhad lancar projek rumah teres dua tingkat di Ulu Tiram

Oleh ZULFADLI SHARIFUDIN

KUALA LUMPUR 25 Jan - Plenitude Berhad akan memperkenalkan fasa pertama projek rumah teres dua tingkat Magnolia sempena pembukaan galeri jualan Impian Hills pada 28 dan 29 Januari 2023.

 

Impian Hills di Ulu Tiram ialah pegangan bebas terbaharu, perbandaran berkepadatan rendah oleh Plenitude Property, yang mana sebuah perbandaran pembangunan bercampur seluas 260 ekar yang terletak dalam kehijauan subur dan hanya beberapa minit dari Taman Desa Tebrau.

 

Impian Hills telah dirancang dan direka bentuk untuk kehidupan masyarakat yang mampan dan harmoni dan mudah diakses melalui Lebuhraya Senai-Desaru, Pasir Gudang dan Lebuhraya Tebrau.

 

Magnolia merupakan pembangunan Fasa 1 di perbandaran baharu ini, berjumlah 143 unit rumah teres dua tingkat. 

 

Rumah ini mempunyai pelan terbuka dengan ruang bersambung tunggal untuk ruang tamu, ruang makan dan dapur, empat bilik tidur dengan susun atur luas untuk dalaman fleksibel dan kreatif reka bentuk termasuk susun atur suite bilik tidur utama yang praktikal.

 

Rumah Jenis A (22’ x 70’) dan Jenis B (22’ x 75’) mempunyai keluasan binaan masing-masing 1,698 kaki persegi dan 2,216 kaki persegi dengan harga antara RM453,600. 

 

Fasa lain telah dirancang untuk masa depan termasuk pembangunan komersial. Sebanyak 13% daripada kawasan pembangunan akan diperuntukkan sebagai taman terbuka dan kebun, kemudahan awam dan penggunaan infrastruktur.

 

Rumah Magnolia dibuka untuk jualan dan pembeli rumah yang berminat dijemput untuk menyertai jualan semasa pembukaan galeri jualan dan Rumah Terbuka CNY untuk mengetahui lebih lanjut mengenai projek itu. 

 

Pengerusi Bebas Bukan Eksekutif Plenitude Berhad, Elsie Chua berkata, pihaknya ingin menyampaikan jemputan kepada semua untuk datang ke pembukaan galeri jualan dan Rumah Terbuka CNY dan menikmati aktiviti yang telah dirancangkan. 

 

"Ini akan menjadi peluang yang baik untuk merasai tawaran kami dan bagi pembeli rumah untuk merasai perasaan yang sihat untuk hartanah dan layanan kami," katanya dalam satu kenyataan.

 

Untuk menikmati penjimatan besar dalam pembelian rumah, bakal pembeli rumah harus merebut peluang yang ditawarkan dengan Plenitude's Home Sweet Home Campaign yang sedang berlangsung sehingga Mac 2023. 

 

Antara tawaran termasuk rebat menarik, yuran guaman percuma, duti setem percuma dan peluang untuk memenangi iPhone 14, baucar peralatan elektrik dan baucar penginapan hotel dalam cabutan bulanannya. - DagangNews.com