Pilihan jentera tunggangan untuk perjalanan dunia - QJMOTOR membuat penampilan menakjubkan dengan kategori lengkap di Pameran Canton | DagangNews Skip to main content

Pilihan jentera tunggangan untuk perjalanan dunia - QJMOTOR membuat penampilan menakjubkan dengan kategori lengkap di Pameran Canton

QJMOTOR mendapat perhatian ramai pada fasa pertama Pameran Import dan Eksport China di Pusat Konvensyen dan Pameran Antarabangsa Guangzhou Pazhou, bermula 15 April lalu.

KUALA LUMPUR 18 April - Pada 15 April 2024, Pusat Konvensyen dan Pameran Antarabangsa Guangzhou Pazhou mengalu-alukan fasa pertama Pameran Import dan Eksport China (Pameran Canton) dengan lebih daripada 60,000 para pengguna memulakan lawatan antarabangsa pada hari perasmian.

 

Luas keseluruhan ruang pameran itu mencapai 1.55 juta meter persegi dan sebanyak 28,600 syarikat menyertai pameran eksport yang akan menempatkan lebih daripada 4,300 peserta pameran baharu, dan 680 syarikat yang akan menyertai pameran import bagi Pameran Canton ini. 

 

Di acara tahunan ini di mana semua pedagang berkumpul seperti awan, industri motosikal telah menarik perhatian ramai, dan motosikal QJMOTOR yang ditunggu-tunggu muncul semula. 

 

QJMOTOR menyerlah di Pameran Canton dengan susun atur strategik semua kategorinya, menerajui aliran baharu industri motosikal, membawakan lebih banyak kejutan dan keseronokan kepada penunggang, serta menunjukkan kepada dunia daya tarikan utamanya dalam industri motosikal.

 

QJMOTOR sebagai syarikat yang terkemuka dalam industri motosikal, menggunakan "semua dalam satu" sebagai tema pameran, menonjolkan tujuan susun atur strategik semua kategorinya, dan komited untuk mewujudkan model global, semua kategori, semua anjakan, dan keberkesanan kos. 

 

qjm

 

Berhubung dengan perancangan produk, memandangkan QJMOTOR sudah terbiasa dengan nadi pasaran, syarikat ini membawakan kepelbagaian dan inovasi sebagai teras untuk mencipta matriks semua kategori untuk memenuhi keperluan pengguna yang pelbagai.

 

Berkenaan kekuatan korporat, QJMOTOR telah membina halangan kukuh untuk persaingan, disokong oleh keupayaan R&D dan pengeluarannya yang kukuh. 

 

QJMOTOR sentiasa berpegang teguh kepada konsep jenama “mencari kecemerlangan, menerajui masa depan” untuk mencipta idea baharu dan sering menerajui aliran industri. 

 

Dengan wawasan pasarannya yang tepat dan strategi susun atur semua kategori, QJMOTOR begitu menonjol dalam persaingan pasaran yang sengit dan telah menjadi peneraju industri.

 

Dengan wawasan yang tepat tentang keadaan pasaran, QJMOTOR mengikuti aliran industri dengan teliti dan merebut peluang pasaran dengan susun atur semua kategori. 

 

Sebagai strategi jenama, QJMOTOR mengambil "Semua dalam Satu" sebagai peneraju, melakukan usaha menyeluruh untuk mencipta kemuncak baharu jenama dan menerajui aliran industri baharu. QJMOTOR akan mengambil konsep ini dan mempromosikan karyanya yang terkini di Pameran Canton 2024.

 

QJMOTOR mengambil strategi semua kategori sebagai peneraju dan melakukan usaha yang menyeluruh di Pameran Canton. 

 

Model yang dipamerkan mempunyai penampilan yang bergaya dan prestasi yang cemerlang, tetapi model tersebut juga menyepadukan elemen teknologi canggih dan reka bentuk yang bercirikan kemanusiaan, menjadikan pengalaman tunggangan lebih selesa, selamat dan mudah. 

 

Pada pameran ini, QJMOTOR bukan sahaja berterusan dalam menaik taraf siri kenderaan berkuasa bahan api tetapi juga memperkenalkan berjenis-jenis kenderaan pelancongan elektrik mesra alam, termasuk E-KVP, TQ, dan OMO 07, bertujuan untuk menawarkan alternatif perjalanan yang lebih pelbagai dan mesra alam. kepada para pengguna di seluruh dunia.

 

SRK 550: Kuasa Masa Kini

 

SRK 550 telah menarik perhatian ramai penggemar motosikal dengan kuasa enjinnya yang berkuasa dan gaya penampilan yang elegan. Pengendaliannya yang stabil dan pecutan yang sangat baik menjadikannya pilihan yang hebat di jalan raya bagi penunggang membebaskan semangat mereka yang membara.

 

SRK 921 RR: Pencarian Melepasi Had

 

SRK 921 RR merupakan hasil usaha berterusan QJMOTOR untuk mencapai prestasi paling maju. Menggunakan teknologi dan ketukangan yang paling canggih, model ini membawakan pengalaman menunggang ke tahap yang baharu, memberikan kelajuan dan semangat yang tiada tandingan kepada penunggang.

 

SRT 700 SX: Teman Sempurna untuk Kembara Bandar

 

SRT 700 SX, dengan kawalan dan kebolehsuaian yang sangat baik, merupakan pilihan yang tepat untuk pengembara bandar. Sama ada di jalan kota yang sibuk atau denai gunung yang berceranggah, model ini menawarkan keseronokan dan cabaran yang berterusan kepada penunggang.

 

SFA 1000: Kebangkitan Raja Gurun

 

SFA 1000 merupakan karya yang terbaik QJMOTOR dalam kenderaan luar jalan raya. Prestasi luar jalan raya yang berkuasa dan kebolehkawalan yang stabil membolehkan penunggang menakluki berbagai-bagai bentuk rupa bumi yang kompleks dengan mudah dan menikmati daya tarikan Raja Gurun.

 

Barisan produk QJMOTOR merangkumi semua jenis senario tunggangan, mempamerkan kekuatan teknikalnya yang luar biasa. dan inovasi, daripada SRK 550 yang berkuasa hingga prestasi SRK 921 RR yang paling maju, daripada teman sempurna untuk kembara bandar SRT 700 SX hingga karya yang terbaik, Raja Gurun SFA 1000. 

 

Kami akan terus berusaha tidak henti-henti untuk memperkenalkan lebih banyak produk yang lebih baik dan memberikan pengalaman menunggang yang lebih cemerlang untuk kebanyakan rakan motosikal agar setiap penunggang dapat merentasi dunia dengan mudah serta menikmati nikmat kebebasan dan kelajuan.- DagangNews.com