Arvia diiktiraf sebagai jenama paling dipercayai IDEA Award 2023 | DagangNews Skip to main content

Arvia diiktiraf sebagai jenama paling dipercayai IDEA Award 2023

Datuk Seri Ahmad Maslan (tengah) menyampaikan Anugerah Jenama Paling Dipercayai kepada Ahmad Najib Habeb di IDEA Award 2023, baru-baru ini.
Oleh ZULFADLI SHARIFUDIN

KUALA LUMPUR 15 Nov - Jenama terkemuka, Arvia yang dimiliki oleh peneraju teknologi audiovisual, Israk Solutions Sdn Bhd dianugerahkan ‘Jenama Paling Dipercayai’ di Islamic Distinguished Entrepreneur Award (IDEA Award) 2023 baru-baru ini. 

 

Anugerah berprestij itu mengiktiraf komitmen Arvia dalam mempertahankan standard keunggulan yang tinggi dan pengaruh positifnya dalam komuniti.

 

Sebagai jenama di sebalik pelbagai inovasi AV, termasuk Papan Pintar Interaktif, Papan Tanda Digital, Video Sidang dan Rumusan Bilik Darjah Pintar, Arvia dikenali kerana menetapkan garis panduan keunggulan teknologi. 

 

Komitmen jenama itu terhadap kualiti dan inovasi telah mengukuhkan reputasinya sebagai peneraju industri.

 

Ketua Pegawai Eksekutif Arvia, Ahmad Najib Habeb berkata, anugerah berkenaan membuktikan dedikasi Arvia terhadap kualiti dan komitmen dalam memperkayakan komuniti mereka.

 

“Ia melambangkan janji kami untuk mempertahankan standard tertinggi dan mencerminkan usaha dalam memajukan teknologi dan aksesibiliti pendidikan untuk masa depan yang lebih baik," katanya dalam kenyataan media di sini, hari ini.

 

Anugerah tersebut disampaikan oleh Timbalan Menteri Kewangan 1, Datuk Seri Ahmad Maslan, yang mana menunjukkan proses pemilihan yang ketat dilaksanakan jawatankuasa dan panel penasihat terkemuka. 

 

Standard yang tinggi dalam IDEA Award melibatkan penilaian perniagaan, pengurusan, dan kewangan teliti juruaudit yang dilantik, memperlihatkan keprestijan anugerah itu.

 

Pengiktirafan Arvia turut menyoroti kehadiran berpengaruh Israk Solutions  dalam industri audiovisual dan komitmen teguhnya terhadap standard kualiti yang unggul. 

 

Dengan mematuhi pensijilan ISO 9001 dan MS 1900 Pematuhan Syariah, Arvia juga telah didaftarkan di bawah Pertubuhan Harta Intelek Malaysia, sebagai bukti kualiti bertaraf tinggi dalam teknologi audiovisual.

 

Israk Solutions berada di barisan hadapan dalam menyampaikan rumusan bertaraf tinggi di seluruh Malaysia, memperoleh kepercayaan dan pengiktirafan daripada pelanggan yang mengagumkan. 

 

Berkomitmen untuk menyediakan produk dan perkhidmatan berkualiti, Israk Solutions mempunyai pengalaman industri yang luas dan berjaya melaksanakan pelbagai projek pelbagai sektor, termasuk kerajaan, syarikat berkaitan kerajaan (GLC), syarikat swasta, universiti, dan sekolah. 

 

Beberapa projek berkepentingan strategik telah dilaksanakan untuk pelanggan terkemuka seperti MINDEF, PDRM, SPRM, LHDN, TNB, DRB Hicom, Mahsing, Ecoworld, SP Setia, UKM, UUM, dan banyak lagi.

 

Dianjurkan Muslim Insiders, IDEA Award bertujuan untuk menginspirasi ekonomi dan komuniti Muslim. Ia meraikan pencapaian luar biasa usahawan dan perniagaan Muslim, menawarkan peluang rangkaian dan meningkatkan kesedaran tentang sumbangan penting perusahaan Muslim terhadap ekonomi global.

 

Untuk maklumat lanjut mengenai Israk Solutions , jenama terkemuka mereka Arvia, dan komitmen mereka terhadap standard kualiti dan kesejahteraan komuniti, sila layari laman web mereka di www.israk.my. - DagangNews.com