Kumpulan Ormond raih tiga anugerah di World Travel Awards | DagangNews Skip to main content

Kumpulan Ormond raih tiga anugerah di World Travel Awards

The Chow Kit - An Ormond Hotel
Oleh ZULFADLI SHARIFUDIN

KUALA LUMPUR 9 Sept - Pengendali hospitaliti Asia Tenggara, Kumpulan Ormond meraih tiga anugerah berprestij di World Travel Awards. 

 

Kumpulan Ormond mempersembahkan tiga jenama hotel unik dalam portfolionya, iaitu Ormond Hotels, MoMo's dan Tune Hotels yang masing-masing menyediakan konsep asli untuk pengembara.

 

Ormond Hotels, dan Tune Hotels, dinamakan terbaik dalam kategori, seperti yang diundi oleh profesional pelancongan, media dan pengembara di seluruh dunia.

 

Kumpulan dengan sukacitanya mengumumkan bahawa hartanah sulungnya, The Chow Kit - An Hotel Ormond, dinamakan Hotel Butik Terkemuka Malaysia 2022 untuk tahun kedua. 

 

Setelah dibuka pada Disember 2019, The Chow Kit berkembang pesat menjadi sebahagian daripada pusat bandar Kuala Lumpur, menarik pelancong kontemporari yang menghargai kemewahan. 

 

Reka bentuk hotel menggabungkan tradisi buatan dengan keselesaan moden dan tawaran pengalaman yang bermakna untuk tetamunya yang ingin menyerap budaya bandar yang meriah.

 

Tune Hotel KLIA-KLIA2 memperolehi Hotel Lapangan Terbang Asia Terkemuka 2022, selepas sebelum ini menggondol tempat teratas pada 2019 dan 2020, menewaskan pesaing antarabangsa terkenal seperti Grand Hyatt Korea Selatan Incheon, Hotel SkyCity Marriott Hong Kong dan Hotel Savoy Manila di Filipina. 

 

 

ormond
Tune Hotel KLIA-KLIA2

 

 

Tune Hotel KLIA-KLIA2 juga diiktiraf sebagai Hotel Lapangan Terbang Terkemuka Malaysia 2022. Tune Hotel telah mengalu-alukan tetamu setia sejak dilancarkan pada tahun 2006, memberikan keselesaan, penginapan dipacu nilai yang mengutamakan keperluan kualiti tinggi. 

 

Dari 9 hingga 30 September, Tune Hotel KLIA-KLIA2 dan The Chow Kit - An Ormond Hotel menawarkan diskaun untuk bilik sehingga 20% semasa daftar masuk di Tune Hotel KLIA-KLIA2 serta tawaran hebat di enam hartanah mereka di seluruh Malaysia, tersedia secara eksklusif menerusi www.tunehotels.com. 

 

Ketua Pegawai Eksekutif Kumpulan Ormond, Gareth Lim, pihaknya gembira melihat hotel mereka diiktiraf pada anugerah tersebut. 

 

"Kami amat berbangga dengan setiap konsep dalam portfolio kami. Anugerah ini mengiktiraf usaha yang telah kami lakukan untuk mengubah minda sekeliling hospitaliti di rantau ini. 

 

"Kami percaya bahawa reka bentuk dan pengalaman pelanggan yang luar biasa adalah bukan hanya dikhaskan untuk kemewahan lima bintang dan akan terus  merentas semua jenama kami," katanya dalam satu kenyataan hari ini. - DagangNews.com