Salomon buka kedai pertama Malaysia di The Exchange TRX | DagangNews Skip to main content

Salomon buka kedai pertama Malaysia di The Exchange TRX

Oleh JOHARDY IBRAHIM

KUALA LUMPUR 28 Jun - Salomon, jenama gaya hidup sukan gunung terkemuka, melancarkan pembukaan kedai perdana pertamanya di Malaysia di The Exchange TRX.

 

Kedai baharu itu, yang membuka pintunya pada 26 Jun 2024, menawarkan pengalaman membeli-belah unik yang sesuai untuk penggemar aktiviti luar, pelari jejak dan peminat fesyen pakaian jalanan.

 

Kedai Salomon di The Exchange TRX menyediakan pilihan kasut sukan dan peralatan berprestasi tinggi yang direka untuk denai bandar, larian bandar dan seterusnya.

 

Dengan fokus pada gaya dan fungsi, Salomon memastikan setiap produk memenuhi keperluan atlet moden dan penjelajah bandar.

 

Pengurus Negara AVID Sports Malaysia Sdn Bhd, Sook Fong berkata, pembukaan kedai perdana pertama Salomon di Kuala Lumpur bukan sekadar pembukaan kedai biasa; ia adalah perayaan bersama ke arah kecemerlangan dan pengembaraan.

 

“Ketibaan Salomon di Malaysia merupakan kejayaan yang penting bagi ANTA Malaysia. Ia membuktikan penerimaan jenama terkenal seperti Salomon dalam kalangan warga tempatan, dan kami berbangga untuk membawa produk berkualiti tinggi kami untuk prestasi dan keperluan gaya hidup kepada para peminat di Malaysia.

 

"Sementara itu, usaha ini turut mencerminkan komitmen kami untuk menembusi pasaran tempatan yang penuh potensi,” kata Sook Fong.

 

 

solomon

 

 

“Pembukaan kedai ini merupakan detik yang membanggakan bagi kami kerana ia menandakan dedikasi kami untuk membawa inovasi dan kecemerlangan bertaraf dunia kepada pengguna Malaysia.”

 

Kedai terbaharu ini akan menampilkan pelbagai koleksi menarik, termasuk item prestasi S/LAB yang sangat dinanti-nantikan yang terkenal dengan teknologi dan reka bentuk termaju.

 

Selain itu, rangkaian Sportstyle yang popular menawarkan pilihan serba boleh dan bergaya untuk pakaian harian. Para peminat juga boleh menantikan pelancaran edisi terhad, seperti kerjasama eksklusif dengan pereka antarabangsa terkenal Sandy Liang.

 

Kepelbagaian yang menanti pelanggan menjadikan kedai ini destinasi yang mesti dikunjungi untuk penggemar fesyen dan kecergasan.

 

Selain itu, kedai ini juga membezakan dirinya dengan menawarkan rangkaian produk dan koleksi eksklusif yang luas.

 

“Kedai kami yang baharu ini merangkumi semangat Salomon untuk pengembaraan dan aktiviti luar dan ia menawarkan akses kepada produk yang menginspirasikan dan memperkasakan komuniti untuk mencapai lebih jauh sambil merangkul keseronokan penerokaan.

 

"Kami teruja untuk melihat bagaimana reka bentuk perintis Salomon akan bergema dengan semangat dinamik dan pengembaraan rakyat tempatan,” kata Sook Fong. - DagangNews.com