Raih lebih lagi pulangan dengan menggabungkan Deposit Bertempoh-i dengan PrimeWin CASA-i MBSB Bank | DagangNews Skip to main content

Raih lebih lagi pulangan dengan menggabungkan Deposit Bertempoh-i dengan PrimeWin CASA-i MBSB Bank

Oleh JOHARDY IBRAHIM

MENYIMPAN wang untuk masa yang tidak dijangka sememangnya sesuatu yang kita semua terpaksa belajar dengan susah payah, terutamanya selepas kita terpaksa mengharungi waktu sukar akibat wabak COVID-19.

 

Tetapi bagaimana jika kami memberitahu anda bahawa terdapat cara yang lebih baik untuk menjimatkan wang tunai hasil titik peluh anda dan juga mendapat peluang untuk menerima ganjaran untuk berbuat demikian?

 

Jika ini menarik minat anda, maka anda ingin terus kekal untuk mengetahui lebih lanjut tentang Kempen Booster Deposit Bertempoh-i MBSB Bank, yang merupakan pakej yang ditawarkan kepada pelanggan MBSB Bank baharu dan semasa dari 1 September 2022 hingga 31 Disember 2022.

 

Setiap orang yang berumur lebih dari 18 tahun yang merupakan warga negara Malaysia, pemastautin tetap, atau bukan pemastautin layak untuk mengambil kesempatan daripada pulangan yang lebih tinggi dan ganjaran yang hebat!

 

Deposit Bertempoh-i MBSB Bank menyediakan tempoh fleksibel dari satu bulan hingga enam puluh bulan dengan kadar keuntungan tetap yang telah ditetapkan berdasarkan prinsip Syariah Tawarruq.

 

Akaun ini adalah lebih daripada mencukupi dengan sendirinya, dengan kadar keuntungan yang telah ditetapkan dan tiada kos pembrokeran, tetapi anda boleh melakukan lebih baik dan lebih menjimatkan dengan kombo.

 

Mereka pada asasnya mempunyai dua kuasa yang bergabung untuk menghasilkan kombo super penjimatan dan pendapatan super, A dan B. Sila rujuk carta di bawah untuk kadar masing-masing.

 

     

Kombo Deposit Bertempoh-i dengan PrimeWin CASA-i

MBSB

          
Bukan Kombo – Deposit Bertempoh-i Sahaja           

MBSB

 

Jika anda memilih kombo A atau B, anda kemudiannya akan didaftarkan secara automatik dalam Kempen CASA-i “Simpan Berganda Menang Bergaya 2.0” sebagai sebahagian daripada Kempen PrimeWin CASA-i, di mana anda boleh memenangi hadiah utama bulanan, suku tahunan atau tahunan!

 

Seperti yang kami nyatakan sebelum ini, anda berpeluang memenangi hadiah utama bulanan, suku tahunan atau tahunan!

 

Terdapat 7 hadiah berbeza dalam kempen ini, iaitu Cabutan Bulanan, Cabutan Kesetiaan, Cabutan Penjimat Baharu, Cabutan Digital, Cabutan Penjimat Tinggi Serantau, Cabutan Istimewa dan yang terakhir sekali, Cabutan Utama.

 

iPhone 13 boleh direbut dalam Cabutan Bulanan, bersama-sama RM3,000 untuk Cabutan Penjimat Tinggi Serantau. Selain itu, terdapat juga RM500 untuk Cabutan Kesetiaan dan Penjimatan Baharu, serta RM500 dalam e-dompet untuk Cabutan Digital mereka.


 

MBSB

 


Sementara itu, hadiah pertama dalam Cabutan Istimewa termasuk Xbox 360/PS5, Skuter Nmax, dan perjalanan ke Eropah atau Umrah.

 

Sudah tentu, kemuncak terbesar ialah Cabutan Besar di mana pemenang akan berpeluang memenangi Mercedes-Benz A200, C200 atau GLC 300 AMG!

 

Setiap tahun, terdapat tiga suku tahun yang membentuk tempoh peruntukan untuk setiap hadiah.

 

Suku pertama akan berlangsung dari 1 September 2022 hingga 30 November 2022; suku kedua akan berlangsung dari 1 Disember 2022 hingga 28 Februari 2023; dan suku ketiga akan berlangsung dari 1 Mac 2023 hingga 31 Mei 2023.

 

Untuk maklumat lanjut, sila layari laman rasmi kempen MBSB Bank melalui pautan ini https://bit.ly/3S8KT5n

 

Kini setelah anda mengetahui semua potensi ganjaran dan manfaat besar yang disediakan oleh Kempen Penggalak Deposit-i Berjangka, masa untuk mula menyimpan ialah sekarang!

 

Buat deposit anda secepat mungkin untuk layak menerima semua hadiah bulanan, suku tahunan dan hadiah utama mereka!

 

Bukan pemegang akaun MBSB Bank? Buka akaun semasa atau simpanan dengan MBSB Bank sekarang untuk mula membuat deposit dan mengambil bahagian dalam kempen ini.

 

Kempen ini bermula pada 1 September 2022 dan tamat pada 31 Mei 2023. – DagangNews.com