Mitsubishi XPANDER Facelift dipasang tempatan kini boleh ditempah, anggaran harga RM115,000 untuk masa terhad | DagangNews Skip to main content

Mitsubishi XPANDER Facelift dipasang tempatan kini boleh ditempah, anggaran harga RM115,000 untuk masa terhad

Dari kiri: Suguo Mori, VP Bahagian Pengeluaran CKD MMM; Hiroyuki Tachibana, CEO Mitsubishi Motors Corporation Manufacturing Malaysia (MMCMM); Shinya Ikeda, CEO MMM dan Ilham Helmi Izzat, COO MMM.
Oleh JOHARDY IBRAHIM

KUALA LUMPUR 12 Sept – Mitsubihshi Motors Malaysia (MMM), pengedar rasmi kenderaan Mitsubishi di Malaysia, mengumumkan Mitsubishi XPANDER tujuh tempat duduk facelift telah dilancarkan secara rasmi dari kilang pemasangannya dan mula dibuka untuk tempahan hari ini dengan anggaran harga pengenalan RM115k, untuk masa terhad sahaja.

 

Mitsubishi XPANDER yang dikeluarkan di Pekan, Pahang dijangka dilancarkan bulan ini.

 

Ketua Pegawai Eksekutif MMM Shinya Ikeda berkata, dibangunkan untuk mengejar keperluan pelanggan, XPANDER telah meraih populariti bukan sahaja di Malaysia tetapi di rantau ASEAN.

 

"MMM memperkenalkan XPANDER kepada rakyat Malaysia pada tahun 2020, dan pada bulan lepas, kami telah meraikan 40,000 pemilik XPANDER yang bangga di jalan raya. Sebagai MPV bukan negara No. 1 negara, XPANDER kini merupakan salah satu model paling penting untuk Mitsubishi Motors,” ujarnya.

 

“XPANDER dengan gaya SUV yang dipertingkatkan dan ciri yang dinaik taraf, menjanjikan pengalaman yang lebih lengkap dan menyeluruh. XPANDER dengan lancar menggabungkan reka bentuk dalaman dan luaran yang bergaya dengan peralatan utiliti yang praktikal dan canggih, memperkayakan pengalaman pelanggan sebagai kereta keluarga yang ideal,” tambah Ikeda.

 

 

Xpander

 

 

XPANDER membawa reka bentuk sedia ada ke peringkat seterusnya, memberikan rupa yang lebih mantap dan dinamik. Bahagian belakang kenderaan itu kini menampilkan bentuk ringan baharu, spoiler belakang gaya mendatar, dan bampar untuk mencerminkan kecanggihan dan gaya hidup aktif pemiliknya.

 

XPANDER juga didatangkan dengan pelepasan tanah terbaik dalam kelas 225mm, ruang dalaman terbaik dalam kelas 837 liter dengan tempat duduk baris kedua dilipat, perakam video pemanduan belakang pertama dalam kelas dan brek letak kenderaan elektrik yang meningkatkan keseluruhan. kemudahan memandu.

 

“Sebagai jenama yang memperjuangkan semangat pengembaraan dan mencabar pelanggan kami, kami mahu pemilik kami memulakan perjalanan baharu dengan kenderaan Mitsubishi Motors mereka. Kami berharap pemilik kami melihat Mitsubishi mereka sebagai rakan kongsi yang sempurna, memperkayakan gaya hidup mereka dan menyokong semangat pengembaraan mereka, membimbing mereka melalui setiap cabaran dan rupa bumi,” kata Ikeda.

 

 

Xpander

 

 

Mitsubishi Motors juga teruja untuk mengumumkan pelancaran "Festival Jenama Pandu Ambisi Anda", meraikan aspirasi pelanggan kami yang dihargai.

 

Orang ramai boleh menantikan siri acara menarik dalam beberapa bulan akan datang.
Bersempena dengan prapelancaran XPANDER, MMM teruja untuk menawarkan perkara berikut:

  • Harga pengenalan: Nikmati harga pengenalan istimewa RM115k untuk masa terhad sahaja.
     
  • Tawaran Eksklusif: 500 pelanggan pertama yang menempah dan mendaftar XPANDER melalui Bilik Pameran Dalam Talian Mitsubishi akan menerima Naturehike Camping Wagon bernilai RM400.
     
  • Acara dan aktiviti bilik pameran seluruh negara: Sertai kami untuk pelbagai acara dan aktiviti di bilik pameran Mitsubishi di seluruh negara bermula pada bulan September.

 

Pelanggan juga digalakkan untuk melawat semua bilik pameran pengedar sah MMM atau mengambil bahagian dalam acara bilik pameran untuk mengetahui lebih lanjut tentang XPANDER tujuh tempat duduk.

XpanderXpander

 

Untuk maklumat lanjut, dan untuk membuat tempahan untuk XPANDER, sila layari laman web MMM https://www.mitsubishi-motors.com.my/ atau pengedar sah MMM di seluruh negara. - DagangNews.com