Desatera diiktiraf Jenama Terbaik Bumiputera - Perkhidmatan Katering 2024 oleh The BrandLaureate | DagangNews Skip to main content

Desatera diiktiraf Jenama Terbaik Bumiputera - Perkhidmatan Katering 2024 oleh The BrandLaureate

Oleh JOHARDY IBRAHIM

KUALA LUMPUR 16 Sept - Desatera Sdn Bhd menerima Anugerah Jenama Terbaik Bumiputera - Perkhidmatan Katering 2024 The BrandLaureate, pengiktirafan berprestij yang meraikan kecemerlangan dalam kepimpinan jenama dalam kalangan perusahaan Bumiputera perusahaan.

 

Anugerah itu disampaikan pada majlis gilang gemilang di sebuah hotel di ibu negara, anjuran The World Brands Foundation (TWBF).

 

Acara itu menghimpunkan pemimpin terbilang daripada jenama terkemuka Malaysia, termasuk pengurus, usahawan dan eksekutif C-suite, semuanya bersatu dalam menghormati asas nilai yang terus memacu kejayaan dalam komuniti mereka.

 

Sambutan malam jenama diiktiraf yang bukan sahaja telah menunjukkan prestasi cemerlang tetapi telah juga kekal setia kepada nilai teras yang menentukan identiti mereka.

 

Prof Dr KKJohan, Presiden The BrandLaureate, menyampaikan ucaptama yang memberi inspirasi semasa acara itu, memuji para pemenang atas keberanian dan kesungguhan mereka dalam membina jenama yang kukuh dan berdaya tahan.

 

Beliau menekankan kepentingan pemimpin berani, yakin, dan berfikiran ke hadapan, menggalakkan mereka untuk merebut setiap peluang dan mengembangkan jejak mereka ke membanggakan Malaysia di persada global.

 

Mengulas anugerah itu, Datuk Paduka Feizal Nur Nurbi, Ketua Pegawai Eksekutif Desatera Sdn Bhd, berkata: "Pengiktirafan ini adalah bukti dedikasi yang tidak berbelah bagi pasukan kami di Desatera. Komitmen kami untuk berkhidmat dengan cemerlang, terutamanya dalam bidang katering tentera, sentiasa berada di barisan hadapan dalam misi kami.

 

 

Datuk Paduka Feizal Nur Nurbi
Datuk Paduka Feizal Nur Nurbi bersama trofi Anugerah Jenama Terbaik Bumiputera - Perkhidmatan Katering 2024 The BrandLaureate

 

 

"Kami amat berbesar hati diiktiraf oleh The BrandLaureate, dan kami akan terus berusaha untuk mencapai kualiti lebih hebat lagi, memastikan bahawa kita bukan sahaja memenuhi tetapi melebihi jangkaan mereka yang kita berikan perkhidmatan," kata beliau.

 

Anugerah BrandLaureate Bumiputera BestBrands ialah platform yang dihormati yang memberi penghormatan kepada
jenama Bumiputera terkemuka untuk kecemerlangan mereka dalam pelbagai industri, dan kemenangan Desatera
mengukuhkan lagi kedudukannya sebagai pemain utama dalam sektor katering.

 

Desatera Sdn Bhd, adalah usaha sama antara Dewina Holdings Sdn Bhd dan Koperasi Angkatan Tentera
Berhad ialah pembekal terkemuka perkhidmatan katering dan pengurusan kemudahan tentera di Malaysia.

 

Ditubuhkan pada tahun 1997, Desatera cemerlang dalam menyampaikan perkhidmatan makanan berkualiti tinggi kepada Tentera Darat Malaysia, menguruskan rumah memasak di 65 kem tentera dan berkhidmat sehingga 20,000 kakitangan setiap hari. - DagangNews.com