Lugiami Guild adakan promosi istimewa, hadiah eksklusif sempena pra-pelancaran | DagangNews Skip to main content

Lugiami Guild adakan promosi istimewa, hadiah eksklusif sempena pra-pelancaran

ASH HASHIM, pengasas bersama Lugiami (empat dari kiri) bersama kakitangannya.


 

KUALA LUMPUR 14 Julai – Lugiami, sebuah organisasi esports dengan fokus untuk mewujudkan persekitaran positif dan memperkasakan wanita dalam arena esports, mengadakan promosi istimewa dan hadiah eksklusif sekarang, sempena pra-pelancarannya pada 21 Julai ini.

 

Pengasas Bersama Lugiami, Ash Hashim berkata, Lugiami juga menyediakan lebih banyak sumber untuk membantu wanita-wanita menjadi yang terbaik.

 

Menurut beliau, Lugiami kini bekerja keras di belakang tabir untuk menjayakan program komuniti terbarunya, Lugiami Guild.

 

Katanya, Lugiami Guild diciptakan untuk menyatukan komuniti pemain, memperkasakan pemain wanita, dan mewujudkan suasana yang menggembirakan untuk pengembangan peribadi dan profesional.

 

“Anggota Lugiami Guild boleh menyertai kejohanan permainan (dengan hadiah wang tunai), webinar kesihatan mental yang dianjurkan khas (buat pertama kalinya dalam industri esports), bimbingan permainan video, aktiviti pemerkasaan wanita, kelas yoga, dan banyak lagi!,” katanya dalam kenyataan di sini hari ini.

 

Semua aktiviti ini khusus untuk ahli Guild. Selain program peningkatan diri, ahli Lugiami Guild juga boleh memperoleh pendapatan dengan program afiliasi. Setiap ahli digalakkan untuk menjemput rakan dan mengembangkan komuniti, sebagai balasan bagi setiap orang yang dirujuk, ganjaran AS$1 (RM4.20) akan diberikan.

 

"Lugiami Guild dibina untuk memperkasakan pemain wanita, dan sekutunya. Dengan bergabung dengan kami, dan merujuk rakan mereka, mereka dapat menjana pendapatan ketika bermain. Mereka juga menjadi sebahagian daripada komuniti yang menyokong dan mendorong kesihatan mental, ” kata Ash Hashim.

 

Terdapat acara eksklusif untuk mereka yang menyertai pra-pelancaran. Bayaran penyertaan untuk pra-pelancaran hanya AS$3 (RM12.60), dengan harga yang ditetapkan meningkat menjadi AS$4.99 (RM21) setelah pelancaran.

 

Lebih banyak faedah menanti Ahli Guild, termasuk hadiah istimewa, seperti PS5, Nintendo Switch, monitor permainan, kad hadiah steam dan banyak lagi! Ia eksklusif untuk tempoh pra-pelancaran sahaja.

 

Untuk menyertai Lugiami Guild, kunjungi lugiamiguild.com, daftarkan akaun dan bayar yuran masuk. – DagangNews.com