Public Gold sasar sediakan 200 unit ATM Emas sepanjang tahun 2024 | DagangNews Skip to main content

Public Gold sasar sediakan 200 unit ATM Emas sepanjang tahun 2024

Pengasas dan Pengerusi Eksekutif Public Gold Group Dato Wira Louis Ng
Oleh Mohamad Iman

KUALA LUMPUR 15 Julai - Public Gold, syarikat perdagangan emas fizikal terkemuka, menyasarkan untuk menyediakan 200 unit ATM Emas di Semenanjung Malaysia tahun ini.

 

Pengasas dan Pengerusi Eksekutif Public Gold Group Dato Wira Louis Ng berkata, pada masa ini, 50 ATM Emas beroperasi di seluruh Semenanjung Malaysia, menjana RM10 juta dalam jualan, meningkatkan kemudahan pelabur dan mempromosikan kebolehcapaian emas sebagai aset berharga.  

 

Beliau berkata, perkongsian strategik dengan MYDIN dan Giant menyokong penempatan ATM, dengan pemasangan di Lapangan Terbang Subang, Lapangan Terbang Antarabangsa Johor Senai dan Pelabuhan Pulau Pinang untuk kemudahan pengembara.

 

 

“Melihat ke hadapan, kami bersedia untuk memajukan jenama Public Gold di peringkat global, menyasarkan pasaran emas utama untuk meningkatkan kekayaan global melalui platform kami,” katanya.

 

Beliau berkata demikian dalam ucapan pada Malam Pengiktirafan Anugerah Besar 2024 bertemakan ‘Embrace, Empower, Excel, Transforming Lives Together’. Acara berprestij ini memberi penghormatan kepada pencapaian jualan mereka yang luar biasa pada tahun fiskal 2023/2024 yang diadakan pada 13 Julai lalu di sebuah hotel di Petaling Jaya.

 

Malam Pengiktirafan Anugerah Public Gold ialah acara tahunan yang didedikasikan untuk menghargai pencapaian dan sumbangan cemerlang dalam komuniti Pemilik Perniagaan Public Gold (PGBO).

 

Melalui inisiatifnya, Public Gold berusaha untuk memupuk keusahawanan, memupuk dan memperkasakan individu untuk mencapai potensi penuh mereka. Malam tersebut didedikasikan untuk mengiktiraf dan meraikan pencapaian luar biasa mereka.

 

 

PG

 

PG

 

 

Perjalanan Public Gold, yang bermula pada 2008, telah menjadi salah satu pertumbuhan dan kejayaan yang luar biasa.

 

Dari permulaan yang sederhana, syarikat itu telah meningkat untuk menjadi peneraju dalam industri logam berharga, mengembangkan operasinya di seluruh Malaysia, Brunei, Indonesia, Singapura, dan yang terbaru, Dubai pada tahun 2024.

 

Pengembangan ini menekankan komitmen Public Gold untuk meneroka pasaran baharu, terutamanya dalam India dan Timur Tengah, dan menonjolkan kepercayaan 1.35 juta pelanggan berdaftar kami.

 

Malam Pengiktirafan Anugerah tahun ini bukan sahaja meraikan jangkauan global Public Gold yang bercita-cita tinggi tetapi juga menampilkan pengagihan ganjaran yang mengagumkan dalam kalangan 600 pemilik perniagaan terkemuka.

 

Insentif ini berfungsi sebagai tanda terima kasih dan motivasi untuk orang lain mengejar kecemerlangan. Acara itu termasuk lebih 20 kategori anugerah dan mengiktiraf 100 kelayakan untuk Lawatan Asia Tenggara.

 

 

PG

 

 

Selain itu, 150 kelayakan, termasuk 5 kelayakan tempat duduk kelas perniagaan dan 1 kelas pertama, telah diumumkan untuk Lawatan Seminar Kepimpinan PG ke Switzerland yang akan datang.

 

Dalam ucapannya, Dato' Wira Louis Ng menyatakan, “Di Kumpulan Public Gold, kekuatan kami berpunca daripada pelanggan dan peniaga kami yang berdedikasi, Pemilik Perniagaan Public Gold (PGBO), yang telah membina empayar perniagaan mereka sendiri yang mampan, sumber pendapatan tetap. untuk beberapa generasi”. - DagangNews.com