Permodalan Nasional Berhad persembahkan video Raya `Syukur' | DagangNews Skip to main content

Permodalan Nasional Berhad persembahkan video Raya `Syukur'

KUALA LUMPUR 8 Mei - Permodalan Nasional Berhad (PNB) menerbikan video bersempena sambutan Hari Raya Aidilfitri 2021 berjudul `Syukur' dan kini boleh ditonton di Youtube.

 

Video ini diterbitkan dan dijayakan sepenuhnya oleh #teamPNB, dari pengarah, jurukamera, penyunting video sehinggalah pelakon.

 

Video `Syukur' ini mengisahkan tentang Polis Bantuan bernama Syukur yang berkhidmat di Permodalan Nasional Berhad (PNB). Syukur seorang yang bertanggungjawab dan berdedikasi serta komited dalam melaksanakan tugasnya.

 

Pada suatu hari dalam  bulan Ramadan, Syukur terkenang memori berbuka puasa bersama ibu tersayang. Ketika itu, ibunya menitipkan pesanan agar terus berbuat baik terhadap orang lain, mensyukuri nikmat dan berkongsi rezeki dengan mereka yang memerlukan.

 

Bagaimana Syukur menyantuni pesanan ibunya ketika menjalankan tugas? Dan bagaimana pula sambutan Aidilfitri Syukur pada tahun ini? Saksikan “Syukur” di sini https://www.youtube.com/watch?v=gxgTpB-udz0

 

Penonton juga boleh memberi reaksi sokongan dan undian di dalam "Malaysia's Most Engaging Raya Video" @theStar di  https://sites.thestar.com.my/rayavideo2021/    - DagangNews.com